Når fornuften overvandt kærligheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2023

Anonym trådstarter

Jeg sidder her.. sønderknust. Min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Vi har kendt hinanden i over 20 år. Men ikke været kærester i så mange. Vi har haft affære eller hvad man skal kalde dem i alle disse år, men på dumme tidspunkter. Enten er jeg lige blevet single eller han er og har ikke været klar til forhold. For knap 1 år siden ramte vi hinanden på det “rigtige” tidspunkt hvor vi følte os klar. 

8 måneder blev til det. Vi elsker hinanden højt. Men vi (nok mest mig) så meget lort fra fortiden der har præget vores forhold de sidste 3-4 måneder der er endt ud i skænderier, diskutioner og bare trælse konflikter. 
for 1 uge siden sagde vi at vi skulle finde ud af hvad vi ville. 

Jeg har hele tiden vidst han er min soulmate og det er ham jeg vil tilbringe mit liv med. Men idag faldt hammeren. Han gjorde det forbi og min verden er knust. 
han siger han hellere vil afslutte det nu mens vi stadig kan tale sammen og have en chance for at at give forholdet et nyt forsøg når vi har fået styr på os selv fremfor at forsætte og skilles som dødelig uvenner. 

jeg ved godt jeg har brug for hjælp og har også tid hos terapeut i næste uge. Men hold nu kæft hvor gør det ondt. Savner ham helt ubeskriveligt meget. 

Ville ikke så meget med opslaget. Bare have lidt luft tror jeg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg sidder her.. sønderknust. Min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Vi har kendt hinanden i over 20 år. Men ikke været kærester i så mange. Vi har haft affære eller hvad man skal kalde dem i alle disse år, men på dumme tidspunkter. Enten er jeg lige blevet single eller han er og har ikke været klar til forhold. For knap 1 år siden ramte vi hinanden på det “rigtige” tidspunkt hvor vi følte os klar. 

8 måneder blev til det. Vi elsker hinanden højt. Men vi (nok mest mig) så meget lort fra fortiden der har præget vores forhold de sidste 3-4 måneder der er endt ud i skænderier, diskutioner og bare trælse konflikter. 
for 1 uge siden sagde vi at vi skulle finde ud af hvad vi ville. 

Jeg har hele tiden vidst han er min soulmate og det er ham jeg vil tilbringe mit liv med. Men idag faldt hammeren. Han gjorde det forbi og min verden er knust. 
han siger han hellere vil afslutte det nu mens vi stadig kan tale sammen og have en chance for at at give forholdet et nyt forsøg når vi har fået styr på os selv fremfor at forsætte og skilles som dødelig uvenner. 

jeg ved godt jeg har brug for hjælp og har også tid hos terapeut i næste uge. Men hold nu kæft hvor gør det ondt. Savner ham helt ubeskriveligt meget. 

Ville ikke så meget med opslaget. Bare have lidt luft tror jeg 

ville ikke gå videre uden at sende et virtuelt kram..

forstår godt det gør ondt..

men hvor fedt at han tager det på ham så I kan få styr på Jer selv inden I ender med at ødelægge der måske kunne have været...

Det er ret stort at han tager det ansvar fremfor at forsøge at nedtone de problemer I har oplevet...

Anmeld Citér

18. marts 2023

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

ville ikke gå videre uden at sende et virtuelt kram..

forstår godt det gør ondt..

men hvor fedt at han tager det på ham så I kan få styr på Jer selv inden I ender med at ødelægge der måske kunne have været...

Det er ret stort at han tager det ansvar fremfor at forsøge at nedtone de problemer I har oplevet...

Tusind tak. Det varmer

jeg ved også godt at det er den bedste beslutning. Og forstår så udemærket hans grundlag for det. For ja, jeg har virkelig brug for hjælp og han køres mere og mere ned fordi jeg har det dårligt. Også har han selv sine ting han slås med. 
men hold nu op hvor gør det ondt alligevel. 

kan kun håbe på at vi kan finde vejen tilbage til hinanden igen. Men i første omgang skal jeg jo nok fokuserer på mig selv så jeg kan få det bedre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.