Jeg sidder her.. sønderknust. Min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Vi har kendt hinanden i over 20 år. Men ikke været kærester i så mange. Vi har haft affære eller hvad man skal kalde dem i alle disse år, men på dumme tidspunkter. Enten er jeg lige blevet single eller han er og har ikke været klar til forhold. For knap 1 år siden ramte vi hinanden på det “rigtige” tidspunkt hvor vi følte os klar.
8 måneder blev til det. Vi elsker hinanden højt. Men vi (nok mest mig) så meget lort fra fortiden der har præget vores forhold de sidste 3-4 måneder der er endt ud i skænderier, diskutioner og bare trælse konflikter.
for 1 uge siden sagde vi at vi skulle finde ud af hvad vi ville.
Jeg har hele tiden vidst han er min soulmate og det er ham jeg vil tilbringe mit liv med. Men idag faldt hammeren. Han gjorde det forbi og min verden er knust.
han siger han hellere vil afslutte det nu mens vi stadig kan tale sammen og have en chance for at at give forholdet et nyt forsøg når vi har fået styr på os selv fremfor at forsætte og skilles som dødelig uvenner.
jeg ved godt jeg har brug for hjælp og har også tid hos terapeut i næste uge. Men hold nu kæft hvor gør det ondt. Savner ham helt ubeskriveligt meget.
Ville ikke så meget med opslaget. Bare have lidt luft tror jeg
Anmeld
Citér