Hæmorider - ekstra hud ved endetarmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2023

Anonym trådstarter

Hjælp mig - jeg er så flov!  

Jeg er i øjeblikket gravid med mit 3 og sidste barn. Men i alle mine graviditeter har jeg fået hæmorider og de er aldrig gået væk, så nu er det “bare” hudflapper. Jeg har i dag opdaget en ny hæmoride og jeg ved bare den ikke går væk igen. Jeg er så flov og bange, det ligner jo et helt “blomkål” omme bagi og jeg er SÅ flov. Jeg har efter mit 2 barn været til undersøgelse og de anbefalet at vente til jeg var færdig med at få børn. 

Jeg har læst en masse og det jeg er kommet frem til er 4-6 uger i smerte helvede. 
Jeg vil så gerne have dem væk, da det går udover mit selvværd og mit sex liv (vi gør det ikke i numsen og kommer aldrig til det) men jeg ved de er der. 

Er de slet ikke blevet bedre i årenesløb eller er det bare åbent sår og et liv i smerte i 4-6 uger?
Nogle der har erfaringer og vil dele dem med mig og der er helt sikkert også andre der ude, der har samme problem  

På forhånd tusind tak for jeres svar og erfaringer, det betyder så meget i deler det!  

mvh 

Den flove

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2023

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg har fået fjernet efter nummer to barn. Det gjorde ondt en uge efter, men ellers ingen problemer. Jeg har fået hæmorider igen under 3. Graviditet og tænker jeg skal havde fjernet dem igen. Det gør selfølgelig ondt men det er ikke værre end det går over efter en uge. Det er vigtigt at holde afføringen super smooth i lang tid efter

Anmeld Citér

16. marts 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Anonym skriver:

Hjælp mig - jeg er så flov!  

Jeg er i øjeblikket gravid med mit 3 og sidste barn. Men i alle mine graviditeter har jeg fået hæmorider og de er aldrig gået væk, så nu er det “bare” hudflapper. Jeg har i dag opdaget en ny hæmoride og jeg ved bare den ikke går væk igen. Jeg er så flov og bange, det ligner jo et helt “blomkål” omme bagi og jeg er SÅ flov. Jeg har efter mit 2 barn været til undersøgelse og de anbefalet at vente til jeg var færdig med at få børn. 

Jeg har læst en masse og det jeg er kommet frem til er 4-6 uger i smerte helvede. 
Jeg vil så gerne have dem væk, da det går udover mit selvværd og mit sex liv (vi gør det ikke i numsen og kommer aldrig til det) men jeg ved de er der. 

Er de slet ikke blevet bedre i årenesløb eller er det bare åbent sår og et liv i smerte i 4-6 uger?
Nogle der har erfaringer og vil dele dem med mig og der er helt sikkert også andre der ude, der har samme problem  

På forhånd tusind tak for jeres svar og erfaringer, det betyder så meget i deler det!  

mvh 

Den flove

Jeg fik fjernet en stor en. Det væskede en del, så havde kogte klude i røven. Og så skiftede jeg kluden efter hvert besøg på toilettet. Havde ingen smerter.
Har også en hudflap deromme nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.