sorry - den der cakecraftshop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Susan1978

hvad er det for nogle farver i andre har købt der?

og er der noget man skal huske..  for at det kan leveres i Dk eller andet..?

Susan som vist ikke er så god til "Kage"engelsk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Mikkelmusen

jeg købte pakken med 10 farver

det er den der hedder MIXED BOX OF 10 SUGARFLAIR PASTE COLOURS - PRODUCT CODE: SGFA100S

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/8/104/123/index.htm

Næh jeg havde ingen problemer med at bestille, hvad mener du man skal huske?

Anmeld

1. november 2009

ekzunz

Jeg har også bare købt den pakke som Mikkelmusen nævner. Og så købte jeg også en marguritte-udstikker og kageform a la den kage fra kurset - den kostede kun 9 £ - mener den kostede 170 hos Specialkøbmanden.

Du skal bare udfylde navn/adr og land - det er super nemt.

De ringede til mig efter et par dage da noget jeg havde bestilt var udsolgt og så ville de lige høre om jeg ville have en større eller helt undvære. Super service

Anmeld

1. november 2009

Susan1978

super - tak for svar.

jeg tænkte bare nogle gange skal man huske et eller andet, men måske er det mere hvis det skal sendes fra USA.

jeg påtænker at bestille sådan et underlag som vi også brugte på kagekursurset(Vi har klinker på køkkenbordet med fuger), en rullepind, farver  og så er jeg ik nået længere i min kiggen.. de har jo miliarder af ting.

Rikke, den der form du snakker om, er det sådan en så man får sådan en høj kage, en form man kan putte i ovnen.. jeg har nemli kun set en i flamingo - synes jeg det ligner. ?

Anmeld

1. november 2009

Susan1978

Znuzke skriver:

Jeg har også bare købt den pakke som Mikkelmusen nævner. Og så købte jeg også en marguritte-udstikker og kageform a la den kage fra kurset - den kostede kun 9 £ - mener den kostede 170 hos Specialkøbmanden.

Du skal bare udfylde navn/adr og land - det er super nemt.

De ringede til mig efter et par dage da noget jeg havde bestilt var udsolgt og så ville de lige høre om jeg ville have en større eller helt undvære. Super service

Rikke, er det dem her?

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/4/59/index.htm

Anmeld

1. november 2009

ekzunz

Susan1978 skriver:

super - tak for svar.

jeg tænkte bare nogle gange skal man huske et eller andet, men måske er det mere hvis det skal sendes fra USA.

jeg påtænker at bestille sådan et underlag som vi også brugte på kagekursurset(Vi har klinker på køkkenbordet med fuger), en rullepind, farver  og så er jeg ik nået længere i min kiggen.. de har jo miliarder af ting.

Rikke, den der form du snakker om, er det sådan en så man får sådan en høj kage, en form man kan putte i ovnen.. jeg har nemli kun set en i flamingo - synes jeg det ligner. ?

Ja - det er en spring form som så bare er ca. dobbelt så høj som de alm. springforme jeg eller har. Jeg troede bare den var lidt større i diameter, men den er kun ca. 20 cm i dia. Men det passer vel egentlig også meget fint med kagen fra kurset, ikk??

Anmeld

1. november 2009

ekzunz

Susan1978 skriver:

Rikke, er det dem her?

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/4/59/index.htm

Nej - jeg har lagt linket længere nede...

Anmeld

1. november 2009

ekzunz

Susan1978 skriver:

ahh super, den ser god ud..

Jeg har ikke nået at prøve den endnu, men den føles som særdeles god kvalitet.

Skidt at jeg skulle finde den - nu er jeg jo totalt fristet....der er så mange dimser som jeg bare ikke kan leve uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.