Ikea køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
8 svar
4 synes godt om
13. marts 2023

L1232

Profilbillede for L1232

Hej

vi er igang med et stort renoveringsprojekt af et 60er hus, og vi undre os prisen på ikea køkkener. Jeg ved det er meget forskelligt for hvilke man vælger og hvad der indgår i prisen, men det kunne være spændende at høre alligevel.

1. Hvor stort er rummet? Eller en bekrivelse ca. hvor stort køkkenet er.

2. Hvad kostede det og var det med montage?

3. Hvilken slags var det?

tak på forhånd. Det er os iorden ikke at svare på alt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2023

AnoMor

L1232 skriver:

Hej

vi er igang med et stort renoveringsprojekt af et 60er hus, og vi undre os prisen på ikea køkkener. Jeg ved det er meget forskelligt for hvilke man vælger og hvad der indgår i prisen, men det kunne være spændende at høre alligevel.

1. Hvor stort er rummet? Eller en bekrivelse ca. hvor stort køkkenet er.

2. Hvad kostede det og var det med montage?

3. Hvilken slags var det?

tak på forhånd. Det er os iorden ikke at svare på alt

Min mor har lige renoveret køkken. Det er knap 18-20 m2. 
hun var i Ikea og kigge på køkken. Hun ville have metod med voxtorp låger. 
hvis hun havde valgt det skulle hun give 110.000 inkl montering. 

hun valgte dog i stedet kvik køkken da de kunne tilbyde det billigere samt opfylde alle hendes ønsker i forhold til Ikea

Anmeld Citér

13. marts 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Min søster har renoveret og hun skulle give ca. 60.000 uden montage. Et køkken på ca 12 m2 

Anmeld Citér

13. marts 2023

L1232

Profilbillede for L1232
AnoMor skriver:

Min mor har lige renoveret køkken. Det er knap 18-20 m2. 
hun var i Ikea og kigge på køkken. Hun ville have metod med voxtorp låger. 
hvis hun havde valgt det skulle hun give 110.000 inkl montering. 

hun valgte dog i stedet kvik køkken da de kunne tilbyde det billigere samt opfylde alle hendes ønsker i forhold til Ikea

Hvad gav hun i kvik??

Anmeld Citér

13. marts 2023

AnoMor

L1232 skriver:

Hvad gav hun i kvik??

Uhh det kan jeg ikk huske helt præcist. Men omkring 80.000 mener jeg  

Anmeld Citér

14. marts 2023

Tinstin

Jeg vil bare lige sige, at jeg har et IKEA-køkken i min lejlighed. Jeg tror, det er omkring 12 år gammelt og det er altså ikke særlig holdbart

Malingen på lågerne skaller af pga. damp fra komfuret og henne ved vandhanen, hvor bordet tit er vådt, der er bordpladen "hævet op" som ved en vandskade. Det er blevet behandlet fint, men kan ikke holde til alm. brug, ser det ud til - låge og bordplade trænger i hvert fald til at blive skiftet allerede.

Nogle siger selvfølgelig, at et køkken alligevel skal skiftes efter 10 år, men hvis man kan lave noget, der holder længere, skal man da gøre det...

Tidligere boede jeg i en lejlighed med et køkken fra Vordingborg Køkkenet og det var 30 år gammelt - uden nogen tegn på slid!

Anmeld Citér

14. marts 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Tinstin skriver:

Jeg vil bare lige sige, at jeg har et IKEA-køkken i min lejlighed. Jeg tror, det er omkring 12 år gammelt og det er altså ikke særlig holdbart

Malingen på lågerne skaller af pga. damp fra komfuret og henne ved vandhanen, hvor bordet tit er vådt, der er bordpladen "hævet op" som ved en vandskade. Det er blevet behandlet fint, men kan ikke holde til alm. brug, ser det ud til - låge og bordplade trænger i hvert fald til at blive skiftet allerede.

Nogle siger selvfølgelig, at et køkken alligevel skal skiftes efter 10 år, men hvis man kan lave noget, der holder længere, skal man da gøre det...

Tidligere boede jeg i en lejlighed med et køkken fra Vordingborg Køkkenet og det var 30 år gammelt - uden nogen tegn på slid!

Jeg kan så fortælle at jeg har et Vordingborg køkken og lågerne skaller af. Pga damp. Hvorimod mit Ikea køkken ikke skallede af

Anmeld Citér

14. marts 2023

L1232

Profilbillede for L1232

Tænker det er meget forskelligt. Har et HTH køkken nu, og det er 3 år gammel. Det skaller og køkkenlågerne er blevet skæve

Anmeld Citér

15. marts 2023

Tinstin

AnjaZenia skriver:

Jeg kan så fortælle at jeg har et Vordingborg køkken og lågerne skaller af. Pga damp. Hvorimod mit Ikea køkken ikke skallede af

Okay, så er det nok svært at sige noget generelt om holdbarheden af køkkener!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.