Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis jeg havde sex d. 22/02 og stoppede på p-piller d. 27/02 kan der så nå at ske noget? Altså kan sæden vente på en potentiel ægløsning lige når pillen er stoppet? Eller er det for langt ude og urealistisk?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvis jeg havde sex d. 22/02 og stoppede på p-piller d. 27/02 kan der så nå at ske noget? Altså kan sæden vente på en potentiel ægløsning lige når pillen er stoppet? Eller er det for langt ude og urealistisk?
Det er for langt ude og urealistisk.
Nej for sæd kan kun overleve i dig i op til 5 dage og tænker ikke du har ægløsning den dag du stopper på p-piller.
Det lyder for urealistisk, synes jeg.
Tak for svar!
Jeg tog en test i dag med en svag streg og den eneste måde det kunne være noget var ved det jeg skrev. Så jeg satser på det ikke er noget
Anonym skriver: Tak for svar! Jeg tog en test i dag med en svag streg og den eneste måde det kunne være noget var ved det jeg skrev. Så jeg satser på det ikke er noget
Men har du fået din menstruation ?
Tjaaa man kan blive gravid på p piller så tænker jo ikke det er umuligt at du er gravid.
Har du et billede af testen
Ja, det er denne her jeg tog i går.
Jeg har pletblødt siden jeg stoppede på dem så jeg aner ikke hvor i min cyklus jeg er eller hvad der er muligt/realistisk..
Anonym skriver: Ja, det er denne her jeg tog i går. Jeg har pletblødt siden jeg stoppede på dem så jeg aner ikke hvor i min cyklus jeg er eller hvad der er muligt/realistisk..
Jeg kan ikke se noget på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128