Kan det ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2023

Anonym trådstarter

Hvis jeg havde sex d. 22/02 og stoppede på p-piller d. 27/02 kan der så nå at ske noget? Altså kan sæden vente på en potentiel ægløsning lige når pillen er stoppet? Eller er det for langt ude og urealistisk?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvis jeg havde sex d. 22/02 og stoppede på p-piller d. 27/02 kan der så nå at ske noget? Altså kan sæden vente på en potentiel ægløsning lige når pillen er stoppet? Eller er det for langt ude og urealistisk?  

Det er for langt ude og urealistisk. 

Anmeld Citér

8. marts 2023

Anonym

Nej for sæd kan kun overleve i dig i op til 5 dage og tænker ikke du har ægløsning den dag du stopper på p-piller.

Anmeld Citér

8. marts 2023

fehår

Det lyder for urealistisk, synes jeg.

Anmeld Citér

8. marts 2023

Anonym trådstarter

Tak for svar!

Jeg tog en test i dag med en svag streg og den eneste måde det kunne være noget var ved det jeg skrev. Så jeg satser på det ikke er noget

Anmeld Citér

8. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar!

Jeg tog en test i dag med en svag streg og den eneste måde det kunne være noget var ved det jeg skrev. Så jeg satser på det ikke er noget

Men har du fået din menstruation ? 

Anmeld Citér

8. marts 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Tjaaa man kan blive gravid på p piller så tænker jo ikke det er umuligt at du er gravid. 

Anmeld Citér

8. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar!

Har du et billede af testen

Anmeld Citér

9. marts 2023

Anonym trådstarter

Ja, det er denne her jeg tog i går.

Jeg har pletblødt siden jeg stoppede på dem så jeg aner ikke hvor i min cyklus jeg er eller hvad der er muligt/realistisk..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er denne her jeg tog i går.

Jeg har pletblødt siden jeg stoppede på dem så jeg aner ikke hvor i min cyklus jeg er eller hvad der er muligt/realistisk..

Jeg kan ikke se noget på den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.