Berømte skygger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Den eneste grund til jeg går ud fra det er skygger er når andre end mig selv ikke kan se det

Ville være knap 6 uger et sted, så ville ikke være i tvivl hvis den var der, har bare haft det sært med murren i underlivet og voldsomt oppustet om aftenen, så måtte jo lige være sikker

Hvis du er 6 uger burde den være bragende positiv, så det tænker jeg næppe du er. hvornår havde du ægløsning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2023

Anonym trådstarter

Det var også det jeg tænkte  

Min cyklus er meget uregelmæssig lige nu desværre, er lige stoppet på minipiller. Så jeg aner det ikke  

Anmeld Citér

7. marts 2023

Noni31

Jeg har oplevet mange skygger. Nogen gange kunne jeg endda se dem før der overhovedet var kommet urin i..Jeg vil så også sige, at når den først var positiv, så var jeg ikke i tvivl

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym trådstarter

Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg ikke er i tvivl

Anmeld Citér

7. marts 2023

MorTilBabyA

Jeg synes godt, jeg kan ene en meget utydelig streg på den sidste test. Den minder om min fra 3+2 (se billede) og jeg er nu 30+1 med en lille pige. Hvis du selv føler, at du kan se en steg, så prøv at tage en ny test fx en Valmed i morgen. Jeg tog selv en Valmed (se billede) dagen efter min svage streg på Babyplan og fik en tydligere streg på den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym trådstarter

Jeg synes selv jeg kan se noget, men hvis jeg skulle være 6 uger burde man ikke skulle gætte sig til det, så det er mere derfor jeg opgiver for denne gang at teste mere Men tak for svar! Og stort tillykke, hvor spændende!

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Går ud fra det er de berømte skygger på babyplan som folk snakker om?

Jeg kan godt se dem… og dem får jeg også hver gang.

Anmeld Citér

7. marts 2023

Anonym

Prøv evt med ægløsningstest næste gang, når du har en svingene cyklus for du er 2+0 ved ægløsning du kan sagen være gravid, men du er ikke så langt henne så. Så længe mens ikke er dukket op er der jo håb! 

Anmeld Citér

7. marts 2023

bubsie

Kan ikke se noget. Prøv igen om en uge.

Anmeld Citér

7. marts 2023

Ento

Jeg får også rigtig mange skygger på babyplan. Nogle gange ret tydelige faktisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.