Drømmetydning er her nogen som kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2023

Anonym trådstarter

Er her nogen som forstår sig på drømmens betydning

Jeg drømmer om og om igen at jeg er i min mands afdøde mormors hus. Igennem en lang gang ligger der et rum, og i min drøm er det et meget væmmeligt rum. Hvis man går derind bliver man fanget som et spøgelse og kan ikke komme ud igen. Hver gang jeg drømmer denne drøm, forsøger jeg altid at forhindre andre i at gå derind, i frygt for de ikke kommer ud igen, men bliver fanget derinde for evigt. Jeg har kun oplevet gode ting hos min mands mormor så forstår ikke hvorfor disse forfærdelige mareridt er der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2023

Cerenia

Rummet kan symbolisere en del af dig som du ikke tør gå ind i. En side af dig som du ikke tør at se på fordi du er bange for den. Det kan være tidligere traume, oplevelse eller noget i dig som du ikke tør at møde. 

tit når vi drømmer om et hus så symboliserer de forskellige rum forskellige sider i os ��

Anmeld Citér

7. marts 2023

bubsie

For mig at læse repræsenterer rummet døden. Og du ville ikke have, at dine kære går derind, fordi du er bange for at miste dem

Anmeld Citér

20. marts 2023

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar. Blev helt rørt af at læse dem, det giver faktisk rigtig god mening

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.