Hvilke symptomer havde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2023

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide på naturlig vis i ca. et halvt år. Intet sket endnu, men vi krydser fingre for at det forhåbentlig kan lykkes��

Jeg plejer altid at få let ømme bryster ca. en uge før menstruation. Mange af jer beskriver, at I har meget ømme bryster og brystvorter både op til mens og ved graviditet.

Var der nogen af jer, der havde jeres velkendte pms symptomer og så efterfølgende fandt ud af I var gravide? Eller kunne I altid mærke noget var anderledes inden mens?

På forhånd tak for svar ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2023

B&J

Begge gange jeg blev gravid havde jeg ondt i brysterne ikke bare lidt men voldsomt meget bare et lille tryk gjorde ondt. 

Ellers første gang havde jeg ikke andre symptomer 

Anden gang fik jeg svamp og ondt i brysterne eller ikke andet 

Anmeld Citér

26. februar 2023

Anonym

Det er helt normalt at det kan tage et år

Jeg har oplevet både at have samme symptomer som mens også være gravid, ingen symptomer og være gravid, kvalme og være gravid og kvalme hvor jeg ikke er gravid. Symptomerne på mens og graviditet er ofte de samme. 

Jeg har været gravid 4 gange og det har været forskellige symptomer alle gange. Jeg har kun 1 barn dog. 

Anmeld Citér

27. februar 2023

Sabrus

Jeg har været gravid 4 gange, 3 af dem planlagte. Jeg har altid haft følelsen af at være gravid, jeg har bare vidst at den var her selvom det var for tidligt at teste.

Mine bryster svulmer altid voldsomt op og mine blodåre bliver tydeligere. Derudover bliver jeg voldsom hormonel, og jeg har altid været utrolig hormonel når jeg skulle have min mens, men sidste gang var mine følelser så voldsomme at jeg slet ikke kunne styre dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.