Hvad fejler min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. februar 2023

Anonym trådstarter

Min mand blev indlagt i lørdags, med mega hævede fødder og røde prikker på begge, som vandrede op af benene. Han fik naturligvis kørt blodprøver men de fandt intet. De tjekkede kun for ‘farlige ting’ da de mente det var bedre vi kom hjem i vores egen region.(vi var på ferie udenfor) I morgen skal han så til læge - men jeg synes sgu det er mega mærkeligt. Nogen der har oplevet noget lignende? Og evt. kan gøre mig klogere denne tirsdag aften  

jeg ved godt jeg bare bør vente til i morgen… men sku der nu lige sidde en der havde prøvet noget lignende….

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2023

L1232

Profilbillede for L1232
Anonym skriver:

Min mand blev indlagt i lørdags, med mega hævede fødder og røde prikker på begge, som vandrede op af benene. Han fik naturligvis kørt blodprøver men de fandt intet. De tjekkede kun for ‘farlige ting’ da de mente det var bedre vi kom hjem i vores egen region.(vi var på ferie udenfor) I morgen skal han så til læge - men jeg synes sgu det er mega mærkeligt. Nogen der har oplevet noget lignende? Og evt. kan gøre mig klogere denne tirsdag aften  

jeg ved godt jeg bare bør vente til i morgen… men sku der nu lige sidde en der havde prøvet noget lignende….

En opfølgning?

Anmeld Citér

22. februar 2023

Anonym trådstarter

L1232 skriver:

En opfølgning?

En opfølgning?

Anmeld Citér

22. februar 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

En opfølgning?

Når hun spørg efter en opfølgning, tolker jeg det som at der bliver spurt om, om der er noget nyt��

Uden at jeg ska gøre mig klog på noget, så ku det godt lyde lidt, som helvedesild. Men "spændene, hva lægen siger. Vh Stine 

Anmeld Citér

22. februar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Ved ikke hvad det kan være. Men tror ikke det er helvedsild. Det er kun i den ene side af kroppen vertikalt set. 

Anmeld Citér

22. februar 2023

Anonym trådstarter

Nåh - opfølgning på den måde  

Lægen mener det er en reaktion på halsbetændelse! Det er åbenbart meget normalt. Min kollegas datter har lige oplevet det samme (efter endt halsbetændelse) og er nu i behandling for rosen. 
min mand skal dog til en hudlæge i næste uge også 

Anmeld Citér

22. februar 2023

Mortilto777

Lægen har sikkert ret ��

Men her er et bud på en mere sjælden forklaring:

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/boern/sygdomme/oevrige-sygdomme/henoch-sch-nleins-purpura/

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym trådstarter

Mortilto777 skriver:

Lægen har sikkert ret ��

Men her er et bud på en mere sjælden forklaring:

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/boern/sygdomme/oevrige-sygdomme/henoch-sch-nleins-purpura/

Jeg kan simpelthen ikke få min tlf til at kopiere linket! Hvad handler det om? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.