Den positive tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

I tråd med den tråd, der hedder "hvorfor er alle så bekymret" er der en der skriver, noget i retning af, at vi ik så tit høre de positive historie. 

Så nu laver jeg en tråd, der hedder DEN POSITIVE TRÅD!!

Jeg ok tilfreds med mit liv, rimelig ubekymret omkring det meste, og prøver VIRKLIG HÅRDT med ik at lade de trælse ting i mit live styre, selvom der sørme også er mange bekymringer her.

Min børn har det godt.

-De er sunde og raske.

-De er for det meste glade for deres klasser.

-De er glade for deres hobbyer.

-De har gode venner.

-jeg har været sammen med min kæreste, deres far, I over 20 år.

-Jeg har et job, jeg er rimelig glad for mit job, det meste af tiden.

-Min mor er sund og rask.

-Min søster og svoger er fantastiske.

-Min svigerfamilie er søde.

SELF er der mange ting, der bekymre mig, men det er ik det denne tråd, ska handle om! 

Så del jeres positive ting, hvis i har nogen, og ellers så ignore denne tråd

Håber i får en fantastisk dag derude Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Jeg er glad for det bliver lysere om morgenen nu.

Forsøger kigge langt så det ikke kun er min arbejdscomputer der er inden for min synsvinkel. 

Er glad for min solsort i haven der tigger mad, når vi er for sløve om at levere måltider.

Er taknemlig for at jeg har den sødeste og mest empatiske søn, (som også kan være pisse irriterende, som en 5 årig nogle gange kan være).

Har verdens rareste kolleger der er med til at gøre hverdagen sjovere

Taknemlig for mit lille hus der rummer mange gode stunder

Vil gerne give kram og kærlighed til dem der har brug for det - sammen er i stærkere

Anmeld Citér

21. februar 2023

StineW79

Minime2018 skriver:

Jeg er glad for det bliver lysere om morgenen nu.

Forsøger kigge langt så det ikke kun er min arbejdscomputer der er inden for min synsvinkel. 

Er glad for min solsort i haven der tigger mad, når vi er for sløve om at levere måltider.

Er taknemlig for at jeg har den sødeste og mest empatiske søn, (som også kan være pisse irriterende, som en 5 årig nogle gange kan være).

Har verdens rareste kolleger der er med til at gøre hverdagen sjovere

Taknemlig for mit lille hus der rummer mange gode stunder

Vil gerne give kram og kærlighed til dem der har brug for det - sammen er i stærkere

ÅÅÅ ja de lyse morgener der kommer tilbage, er bare fantastisk!

Vi har også en hel lille hær af fugle, der troligt venter på deres mad. Kæresten har en rutine, hvor han går i skuret, og finder deres mad, mens han fløjter på en bestemt måde. Og pludselig kommer der 4 duer, og en flok forskellige småfugle flyvende om til foderbrættet. Det er ret sjovt, at sidde og kigge på. Vh Stine 

Anmeld Citér

21. februar 2023

321

Profilbillede for 321
StineW79 skriver:

I tråd med den tråd, der hedder "hvorfor er alle så bekymret" er der en der skriver, noget i retning af, at vi ik så tit høre de positive historie. 

Så nu laver jeg en tråd, der hedder DEN POSITIVE TRÅD!!

Jeg ok tilfreds med mit liv, rimelig ubekymret omkring det meste, og prøver VIRKLIG HÅRDT med ik at lade de trælse ting i mit live styre, selvom der sørme også er mange bekymringer her.

Min børn har det godt.

-De er sunde og raske.

-De er for det meste glade for deres klasser.

-De er glade for deres hobbyer.

-De har gode venner.

-jeg har været sammen med min kæreste, deres far, I over 20 år.

-Jeg har et job, jeg er rimelig glad for mit job, det meste af tiden.

-Min mor er sund og rask.

-Min søster og svoger er fantastiske.

-Min svigerfamilie er søde.

SELF er der mange ting, der bekymre mig, men det er ik det denne tråd, ska handle om! 

Så del jeres positive ting, hvis i har nogen, og ellers så ignore denne tråd

Håber i får en fantastisk dag derude Vh Stine 

Er glad for at være en helt almindelig og gennemsnitlig borger, som bor i et trygt land som Danmark. 

de uendeligt lyse sommerdage. 

at vi altid skal hygge os ��

at mange ikke har større problemer end tinka nissehuen og om der er udsolgt af fastelavnsboller hos bageren(selvom det er trælst for ekspedienterne at stå model til).

den smukke natur og vesterhavets uendelige lange smukke strande. 

og selvfølgelig min familie og venners sundhed og lykke. 

at jeg kan sende mine børn trygt afsted til skole hver dag og at vi har tag over hovedet og mad på bordet. 

Men ja, vi glemmer at få sat fokus på de positive ting og lader desværre de negative styre for meget. 

Anmeld Citér

21. februar 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi går flere lyse timer i møde og det er skøøøønt for min energi  

jeg har mødt en dejlig mand, som gør mig lykkelig og giver mig håb om at alle mine tidligere bekymringer, nok skal løse sig ❤️

jeg har søde, smukke, raske børn og en dejlig familie generelt! 

og så har jeg verdens bedste job. Med frihed, fleksibilitet og fantastisk kollegaer  

Anmeld Citér

21. februar 2023

StineW79

321 skriver:

Er glad for at være en helt almindelig og gennemsnitlig borger, som bor i et trygt land som Danmark. 

de uendeligt lyse sommerdage. 

at vi altid skal hygge os ��

at mange ikke har større problemer end tinka nissehuen og om der er udsolgt af fastelavnsboller hos bageren(selvom det er trælst for ekspedienterne at stå model til).

den smukke natur og vesterhavets uendelige lange smukke strande. 

og selvfølgelig min familie og venners sundhed og lykke. 

at jeg kan sende mine børn trygt afsted til skole hver dag og at vi har tag over hovedet og mad på bordet. 

Men ja, vi glemmer at få sat fokus på de positive ting og lader desværre de negative styre for meget. 

Enig i alle de ting du skriver Vh Stine 

Anmeld Citér

21. februar 2023

StineW79

Mor11 skriver:

Vi går flere lyse timer i møde og det er skøøøønt for min energi  

jeg har mødt en dejlig mand, som gør mig lykkelig og giver mig håb om at alle mine tidligere bekymringer, nok skal løse sig ❤️

jeg har søde, smukke, raske børn og en dejlig familie generelt! 

og så har jeg verdens bedste job. Med frihed, fleksibilitet og fantastisk kollegaer  

Mega dejligt Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.