Menstruation slut men nu lidt tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2023

Anonym trådstarter

Jeg havde menstruation sidst dag lørdags, der plet blødte jeg kun meget lidt hen af formiddagen. Nu tørre jeg mig her til aften og der er små svage pletter af blod, næsten som om det er fortyndet. Men så kom der altså heller ej mere end det.. Jeg har tidlig æggeløsning stort set lige efter menstruationen er endt, så jeg skulle gerne få en positiv test midt ugen. Dog havde jeg sex med min mand både lørdag & søndag. Hvorfor vender det retur?  Har haft ondt i min mave i dag mon det har noget med sagen at gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2023

Anonym

Jeg har prøvet det samme et par gange, det var min mens som ikke var helt slut alligevel 

Anmeld Citér

20. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har prøvet det samme et par gange, det var min mens som ikke var helt slut alligevel 

Men hvordan kan der gå 1,5 dag?

Anmeld Citér

20. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Men hvordan kan der gå 1,5 dag?

Ja, om det er normalt det aner jeg ikke og det kan ikke bare være sarte slimhinder? 

Anmeld Citér

20. februar 2023

fehår

Min menstruation holder jævnligt pause en dag eller to for så at vende tilbage med en ekstra omgang blod. Møgirriterende, men ganske ufarligt ifølge min læge.

Anmeld Citér

21. februar 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Min menstruation holder jævnligt pause en dag eller to for så at vende tilbage med en ekstra omgang blod. Møgirriterende, men ganske ufarligt ifølge min læge.

Har nemlig aldrig hørt det før  Det var kun ‘det’ åbenbart  Tusind tak

Anmeld Citér

21. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, om det er normalt det aner jeg ikke og det kan ikke bare være sarte slimhinder? 

Det finder jeg nok aldrig ud af.. Tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.