Ja jeg syntes sku det hårdt lige for tiden a være datter...
Syntes mine forældres skilsmisse rigtig kan mærkes på mig nu..og syntes det skide træls og hårdt det hele.
Det skide hårdt a se min mor så ked af det, trist og bekymret hele tiden. Hun tænker så meget på hendes økonomi, som har det helt fint, men hun er så bange for ikke a kunne klare sig alene.
Det hårdt ikke a kunne se min far så meget, da han fortiden bor i lyngby. Han har dog lige fået lejlighed 50 meter fra mig af som han flytter ind i 15 nov. Men det ligger jo så også kun 2 min fra min mor, og hun syntes jo ikke det særlig fedt a skulle rende ind i ham på gaden eller i føtex. Og slet ikke vis det med hans nye kæreste...
PuuuHa.. ja jeg ved selv slet ikke hvad jeg ville gøre vis jeg støder ind i dem sammen...ville jo nok vende mig og gå, da hende den nye slet ikke eksistere i min verden.
Og så kommer der julen..det bliver så mærkeligt ikke a skulle holde den sammen med dem begge, som jeg jo har gjort i 22 år nu. Vi holder selvfølgelig med min mor, da det jo er min far der skredet fra os. Og Felucas fødselsdag d 4 jan...hvad gør jeg lige der... Ja der kommer hele tiden nye spørgsmål op i mit hovede...
Jeg syntes bare sådan noget skilsmisse er noget F*** L*** og F*** det tager meget på en...
Anmeld