Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har her til aften taget denne test. Der kom to streger, men syntes ikke nummer to streg sidder rigtig og hellere ikke tydelig nok. Hvad tænker i ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan sagtens se stregen på alle billeder, men kan godt se de sidder lidt tæt
Håber du får et klart positivt svar på næste test, man bliver så bims af dem man tvivler på
Anonym skriver: Jeg kan sagtens se stregen på alle billeder, men kan godt se de sidder lidt tæt Håber du får et klart positivt svar på næste test, man bliver så bims af dem man tvivler på
Må med i butikken imorgen og se hvad en ny siger. Så dumt få sådan en lige inden jeg skal i seng
Jeg kan også se en streg på alle billederne. Men ja underligt at de er så tætte. Test igen imorgen og se. Giv gerne et Update med en ny test
Jeg vil sige den er ugyldig og jeg synes også testen ser meget tør ud
Love Angel skriver: Jeg kan også se en streg på alle billederne. Men ja underligt at de er så tætte. Test igen imorgen og se. Giv gerne et Update med en ny test
Det vil jeg gøre
Anonym skriver: Jeg vil sige den er ugyldig og jeg synes også testen ser meget tør ud
Med tør, mener du så at den har suget for lidt væske ?. Eller at billedet er taget efter for lang tid ?
Anonym skriver: Med tør, mener du så at den har suget for lidt væske ?. Eller at billedet er taget efter for lang tid ?
At billedet er taget over tid men jeg vil helt sikkert prøve igen
Æv. Nå disse er fra morgen urinen så det var vist bare en fejl på testen
Anonym skriver: Æv. Nå disse er fra morgen urinen så det var vist bare en fejl på testen
Øv øv. Det er godt nok ikke fair at der kan ske sådan en fejl. Hvor langt henne er du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128