Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2023

Anonym trådstarter

Jeg skulle haft haft min menstruation for 2 dage siden, dog har den ikke meldt sin ankomst endnu. Jeg tog en graviditetstest og den er i mine øjne alt alt for svag. Men mine æggeløsningsteste er tydeligere men har testet bragende positiv for 15 dage siden, i æggeløsning, hvad betyder det? 

Jeg har ikke en ide om jeg er gravid, måske lidt tidligt ude, eller jeg bare har æggeløsning igen?

De har ikke ligget op af hinanden de er taget med 10 min mellemrum :-)  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg skulle haft haft min menstruation for 2 dage siden, dog har den ikke meldt sin ankomst endnu. Jeg tog en graviditetstest og den er i mine øjne alt alt for svag. Men mine æggeløsningsteste er tydeligere men har testet bragende positiv for 15 dage siden, i æggeløsning, hvad betyder det? 

Jeg har ikke en ide om jeg er gravid, måske lidt tidligt ude, eller jeg bare har æggeløsning igen?

De har ikke ligget op af hinanden de er taget med 10 min mellemrum :-)  

ÆL testene er meget negative. 
den røde test som jrg tænker er graviditets test ligner at den for det første har fået alt for meget urin men den ser også negativ ud. 

Anmeld Citér

14. februar 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

ÆL testene er meget negative. 
den røde test som jrg tænker er graviditets test ligner at den for det første har fået alt for meget urin men den ser også negativ ud. 

Plejer slet ikke at få en svag streg når jeg ikke har æggeløsning, men okay det er 2 måned vi prøver. Jeg fulgte brugsanvisning da jeg aldrig har prøvet disse test før, så de blev dyppet og lagt, men måske du har ret! Tusind tak  

Anmeld Citér

14. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Plejer slet ikke at få en svag streg når jeg ikke har æggeløsning, men okay det er 2 måned vi prøver. Jeg fulgte brugsanvisning da jeg aldrig har prøvet disse test før, så de blev dyppet og lagt, men måske du har ret! Tusind tak  

For at en ÆL test skal være positiv skal teststregen være ligeså kraftig som control stregen eller tydeligere.  

Okay. Synes bare den ser ekstremt våd ud. Men prøv og tag en ny evt.

Anmeld Citér

14. februar 2023

Anonym

De er alle negative, vent et par dage og køb en digital så er du ikke i tvivl

Anmeld Citér

14. februar 2023

Anonym

Alle tests er negative, så tror desværre ikke på du er gravid når du er gået over tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.