Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skulle have haft menstruation i går .. Tog en test som så sådan ud tror i ikke det er en skygge? Kunne ikke få et bedre billede end det her
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan godt ane noget, men jeg synes den er meget svag hvis du er gået over tid. Hvornår havde du æl?
Jeg kan sagtens ane nr 2 streg. Prøv at teste om nogle få dage igen
Anonym skriver: Jeg kan godt ane noget, men jeg synes den er meget svag hvis du er gået over tid. Hvornår havde du æl?
Omkring 12 dage siden
Anonym skriver: Jeg kan sagtens ane nr 2 streg. Prøv at teste om nogle få dage igen
Tak
Anonym skriver: Omkring 12 dage siden
Så er du heller ikke gået over tid, for du er 2+0 ved ægløsning prøv igen om 2 dage du er bare ikke så langt henne som du tror så
Anonym skriver: Så er du heller ikke gået over tid, for du er 2+0 ved ægløsning prøv igen om 2 dage du er bare ikke så langt henne som du tror så
I dag desværre ingen forskel Må prøve i morgen
Anonym skriver: I dag desværre ingen forskel Må prøve i morgen
For mig at se er der farve i den svage strej så tror den er god nok men ville nok vente et par dage og så teste igen
anna111 skriver: For mig at se er der farve i den svage strej så tror den er god nok men ville nok vente et par dage og så teste igen
Jeg må væbne mig med tålmodighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128