Negative tests 4+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.596 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2023

Anonym trådstarter

Som overskriften siger - har taget en tidlig babyplan test (og en Alm valmed også - testmonster&hellip som viser negativ. Jeg har ingen tegn på mens (eller graviditet for den sags skyld) ud over jeg synes jeg er irriteret og en anelse sur �� men det tænker jeg er de negative tests skyld.. jeg har været gravid 2 gange før, første gang med vores datter hvor jeg testede positivt 4+1 og anden gang hvor jeg testede positivt 4+0 (endte i en MA i november måned sidste år). 

jeg tænker bare når en tidlig test viser negativ, så er håbet vel ved at være ovre? Forventede egentlig mens for to dage siden.. men har ikke set skyggen af det og plejer have brunligt udflåd nogle dage inden..

Hvad foregår der mon?? 
har lige vedlagt billede af negativ test..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2023

Loubaby

Der vil altid være nogen der kommer her og siger “jeg kunne først teste positiv 5+0” eller “måske er det en slow starter” men nej, der er ikke meget håb når du har negativ test 4+1. Langt de fleste kan teste positiv fra 4+0. Håbet er ikke ude - men det er tæt på

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Har du testet for ægløsning? Din ægløsning kan have skubbet sig eller ikke været der i denne måned.

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonym trådstarter

Jeg har brugt ÆL teste og testede positivt således at min ægløsning skulle være 27/28 januar

Anmeld Citér

12. februar 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hvis du ved hvornår du har haft ægløsning og at den derfor ikke har kunne skubbe sig flere dage/uger så burde du kunne teste positivt 2 dage over tid. 

Så enten har din ægløsning ligget senere end du tror og du kan derfor være gravid men kan først teste positivt om nogle dage - og ellers er du nok ikke blevet gravid i denne omgang. 

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonym

Hvornår var din æl test positiv? Du er jo 2+0 ved ægløsning og efter positiv æltest går der jo op til 2 dage før du faktisk har ægløsning så måske du er lidt kortere henne end du tror. 

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvornår var din æl test positiv? Du er jo 2+0 ved ægløsning og efter positiv æltest går der jo op til 2 dage før du faktisk har ægløsning så måske du er lidt kortere henne end du tror. 

Jamen den var positiv d. 26 januar - så tænker bare jeg burde kunne teste positiv med en tidlig test nu

Anmeld Citér

12. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Intet er din menses bare forsinket. Eller at du er gravid men du ikke kan teste positiv endnu. Men hmmm mærkeligt, for hvis du er gravid så det lidt mærkeligt at du ikke kan teste positiv på en tidlig graviditetstest.

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Intet er din menses bare forsinket. Eller at du er gravid men du ikke kan teste positiv endnu. Men hmmm mærkeligt, for hvis du er gravid så det lidt mærkeligt at du ikke kan teste positiv på en tidlig graviditetstest.

Ja det tænker jeg nemlig også - og derfor tror jeg ikke selv på jeg er gravid i denne omgang  men så må mens gerne melde sin ankomst så vi kan komme i gang igen

Anmeld Citér

12. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja det tænker jeg nemlig også - og derfor tror jeg ikke selv på jeg er gravid i denne omgang  men så må mens gerne melde sin ankomst så vi kan komme i gang igen

Ja det forståeligt. Det pisse træls når menses er bare lidt forsinket. Man kan ikke starte på et nyt cyklus før menses kommer. Hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.