Er denne test negativ eller positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen
Anonym skriver:

Det er en skygge, dem får jeg altid på babyplan

Øv, dem bruger jeg ikke igen så .. tak for svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2023

Mette Larsen

Love Angel skriver:

Helt forståeligt har det på samme måde.  
lige fra ægløsningsdag er forbi, så begynder man at tælle nedad. Og man føler bare det at vente en uge som man begynder at teste. Den uge føles sååååå laaaang.

Ja, alt alt for lang.. det er bare så øv, når det ikke lykkedes

Anmeld Citér

9. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mette Larsen skriver:

Ja, alt alt for lang.. det er bare så øv, når det ikke lykkedes

Ja det føles som et evighed. 
Man venter på minses stopper også efter noget tid så tester man for ægløsning og man vil ha en positiv ægløsningstest og når man har det så skal selve ægløsning lige komme også venterman derefter i 1-2 uger også finder man ud af at testen er negativ og man igen få menses, så det helt forfra så føler man at man vil rive håret af sig selv. 
hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

9. februar 2023

Mette Larsen

Love Angel skriver:

Ja det føles som et evighed. 
Man venter på minses stopper også efter noget tid så tester man for ægløsning og man vil ha en positiv ægløsningstest og når man har det så skal selve ægløsning lige komme også venterman derefter i 1-2 uger også finder man ud af at testen er negativ og man igen få menses, så det helt forfra så føler man at man vil rive håret af sig selv. 
hvor længe har i prøvet?

Du et spot on - story of my life...

Vi har prøvet i et års tid, vi har en datter fra 2020 og jeg vidste ikke at ønsket om et barn nummer 2 kunne være lige så højt som et nummer 1, men det kan det...

Hvor længe har I prøvet?

Anmeld Citér

9. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Mette Larsen skriver:

Du et spot on - story of my life...

Vi har prøvet i et års tid, vi har en datter fra 2020 og jeg vidste ikke at ønsket om et barn nummer 2 kunne være lige så højt som et nummer 1, men det kan det...

Hvor længe har I prøvet?

Nej det tror man ikke men det er det. Og jeg lover dig at nr 2-3-4 osv ligeså højt ønske som nr 1. 

og AV undskyld gid jeg slet ikke fortalte mine tanker. Vi er knap kun igang med nr 2 cyklus, hvor vi prøver. Jeg har 2 piger på 8 og 4 år. Det ikke længe siden jeg har været gravid, det er ikke mere end 4 måneder og 3 uger og 4 dage siden. Jeg var 41+5 og skulle på sygehuset fordi jeg blødte og havde veer. Tænkte nu det nu. Og da vi kom derhen efter ca 10 min. For vi mareridtet at se i øjnene. Hvor de siger at han er død.

Anmeld Citér

9. februar 2023

Mette Larsen

Love Angel skriver:

Nej det tror man ikke men det er det. Og jeg lover dig at nr 2-3-4 osv ligeså højt ønske som nr 1. 

og AV undskyld gid jeg slet ikke fortalte mine tanker. Vi er knap kun igang med nr 2 cyklus, hvor vi prøver. Jeg har 2 piger på 8 og 4 år. Det ikke længe siden jeg har været gravid, det er ikke mere end 4 måneder og 3 uger og 4 dage siden. Jeg var 41+5 og skulle på sygehuset fordi jeg blødte og havde veer. Tænkte nu det nu. Og da vi kom derhen efter ca 10 min. For vi mareridtet at se i øjnene. Hvor de siger at han er død.

Det var da en forfærdelig oplevelse - det er jeg godt nok ked af at høre. Kondolerer mange gange.. jeg kan slet ikke forestille mig det levende mareridt det må have været og stadigvæk er for Jer

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige udover, at jeg virkelig er ked af det på Jeres vegne og håber du får talt med nogle om det...  

Vil rigtig gerne følges i ønsket om en graviditet, vi kan da skrive en pb hvis du har lyst?

Anmeld Citér

9. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Mette Larsen skriver:

Det var da en forfærdelig oplevelse - det er jeg godt nok ked af at høre. Kondolerer mange gange.. jeg kan slet ikke forestille mig det levende mareridt det må have været og stadigvæk er for Jer

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige udover, at jeg virkelig er ked af det på Jeres vegne og håber du får talt med nogle om det...  

Vil rigtig gerne følges i ønsket om en graviditet, vi kan da skrive en pb hvis du har lyst?

PB sendt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.