Cyklus efter abort - Uforståelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. februar 2023

snartmortilmogv

Profilbillede for snartmortilmogv

Jeg fik en medicinsk abort d 4/1 da jeg var 12 uger henne - baby var død.

4 uger efter aborten begynder jeg at pletbløde on off i en uge. Nogle gange er det helt væk og andre gange er der rigtig rød med lidt gammelt blod. Tænker det er starten på mens, men der sker ikke mere end det. 
Jeg har efter aborten fået en negativ test. 

Her 5 uger efter aborten får jeg meget svage positive streger, men jeg tænker ikke jeg er gravid igen. Jeg aner ikke hvor jeg er i min cyklus eller noget

Er der nogle der har oplevet pletblødning flere uger efter aborten og hvornår er den rigtige mens kommet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2023

Cerenia

snartmortilmogv skriver:

Jeg fik en medicinsk abort d 4/1 da jeg var 12 uger henne - baby var død.

4 uger efter aborten begynder jeg at pletbløde on off i en uge. Nogle gange er det helt væk og andre gange er der rigtig rød med lidt gammelt blod. Tænker det er starten på mens, men der sker ikke mere end det. 
Jeg har efter aborten fået en negativ test. 

Her 5 uger efter aborten får jeg meget svage positive streger, men jeg tænker ikke jeg er gravid igen. Jeg aner ikke hvor jeg er i min cyklus eller noget

Er der nogle der har oplevet pletblødning flere uger efter aborten og hvornår er den rigtige mens kommet?

Jeg fik en medicinsk abort i 8. Uge for mange år siden. 
jeg blødte i flere måneder efterfølgende. On/off. 
har du fået taget blodprøver efterfølgende for at være sikker på at du ikke længere er gravid? Det kan jeg huske jeg skulle. 

der kan gå en del tid før kroppen har fundet sig selv igen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.