Hvordan holder i det ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Piger

Noget tid siden jeg har været forbi fordi jeg har haft så travlt på det seneste.

Jeg sidder her og har lidt nederen på over det hele. Vi har nu prøvet at blive gravide i 1 år, og er nu på vej videre i systemet. Eller det vil sige, har fået taget de første blodprøver, og kæresten skal aflevere en sædtest i næste uge. d. 3711 Starter skal vi til første udrednings santale.

Egentlig går mit spørgsmål på, hvordan i holder ventetiden ud. Jeg synes nogle gange det er befriende med forums som baby.dk men andre gange som en stor belastning, mest fordi det gør ondt når så mange tester positivt, men det aldrig er mig selv.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op, og hvad jeg egentlig vil med det her indlæg.

Tror bare det er en lidt trist aften for mig....

Håber i alle har det skønt.

Kh Alexis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Ansemusen

Hejsa Alexis! Jeg skriver ikke til dig for at give dig et godt råd, da jeg ikke selv står i samme situation som dig. Men jeg vil gerne give dig et trøstende ord med på vejen, da jeg selv har prøvet at frygte ikke at kunne blive gravid og tænker at du må have det ganske forfærdeligt! Dit ønske om et barn skinner tydeligt igennem i det du skriver! Specielt at du skriver, at det er hårdt at se så mange andre teste positiv og det aldrig er dig selv, det rører mig megetJeg håber virkelig for dig/jer at det snart må lykkes! Nu skal I have noget hjælp og det giver heldigvis pote for rigtig mange!

Stort knus

Anmeld

1. november 2009

oo

jeg ved ikke hvordan jeg holder det ud, når jeg tænker på hvor lang tid der allerede er gået med projekt baby, så fatter jeg det slet ikke

men selvom jeg godt han sidde og småtude lidt når jeg læser at andre herinde tester poisitivt, så vil og kan jeg ikke undvære det her forum. for det er også her jeg får lov at læsse af og lade op, og tit og ofte er det folks søde beskeder herinde, der gør, at jeg finder mig selv igen og finder modet til at fortsætte kampen.

så her fra mig, får du lige et kæmpe kram- det er nemlig overhovedet ikke spor let at være ufrivilligt barnløs!

Anmeld

4. november 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak for krammer og omtanke. Det betyder meget for mig. Lige nu går jeg og venter på, at mens bliver væk på den gode måde.

Jeg håber så inderligt at den er der denne gang, da jeg ved jeg har haft ÆL og sexet der.

Synes godt nok det er hårdt for tiden, men den gode nyhed er, at min start på udredning er gået fint. Jeg får helt sikkert ÆL som jeg skal. Det er rigtig dejligt!!!

Nå ja, og så havde jeg nogle celleforandringer som er væk igen. Weeee!

fra Alexis som er lidt gladere igen.

Anmeld

4. november 2009

otlitrom

Alexis skriver:

Tak for krammer og omtanke. Det betyder meget for mig. Lige nu går jeg og venter på, at mens bliver væk på den gode måde.

Jeg håber så inderligt at den er der denne gang, da jeg ved jeg har haft ÆL og sexet der.

Synes godt nok det er hårdt for tiden, men den gode nyhed er, at min start på udredning er gået fint. Jeg får helt sikkert ÆL som jeg skal. Det er rigtig dejligt!!!

Nå ja, og så havde jeg nogle celleforandringer som er væk igen. Weeee!

fra Alexis som er lidt gladere igen.

Godt at se at du er glad igen. Jeg tror vi alle ryger op på toppen af bjerget og så ned i dalen igen.. Det er en følelsesmæssig rutsjebane vi har gang i! Og hold KÆ*T det er hårdt til tider! Det handler om at se de små positive ting, men det kan være frygtelig svært!
Er glad for at I har fået en god start på jeres udredning! Lad os håbe der snart sker mirakler!

Anmeld

4. november 2009

Ranarupta

Hej, 

Vi har forsøgt siden 1/7-08 og jeg blev faktisk sendt til gyn. med det samme. (Min læge har nok et skarpt øje og havde på fornemmelsen, at der var noget galt - bl.a. pga. overvægt.)

Det viste sig, at jeg har PCO og InsulinResistens (IR), hvilket gør, at det er stort set umuligt for mig at blive gravid.

Dog var vi så heldige, at min kærestes sæd var i top!

Jeg har forsøgt at spise mig ud af IR, men det gik skævt for mig, og jeg måtte holde en pause, bl.a. også pga. min jobsituation.

Midt under den her pause, finder jeg for 14 dages tid siden ud af, at jeg er gravid. Og det er altså på trods af, at det skulle være noget nær umuligt.

Jeg vil råde dig til at beskæftige dig selv med en hobby, sport, snakke med kæresten, dyrke en masse afslappet sex, der ikke skal handle om, at nu skal du altså blive gravid... Det lægger et vist pres på jer...

Sørg for, at du ikke bliver "graviditetstosset", selvom det er svært. Jeg var det, for jeg ville bare være det, og det skulle bare være nu!! Men alle ens bekymringer og nedslående tanker kan være en stor mundfuld - og det stresser... 

En masse tanker og håb om befrugtning, 

Ranarupta

Anmeld

5. november 2009

Ansemusen

Ranarupta skriver:

Hej, 

Vi har forsøgt siden 1/7-08 og jeg blev faktisk sendt til gyn. med det samme. (Min læge har nok et skarpt øje og havde på fornemmelsen, at der var noget galt - bl.a. pga. overvægt.)

Det viste sig, at jeg har PCO og InsulinResistens (IR), hvilket gør, at det er stort set umuligt for mig at blive gravid.

Jeg har forsøgt at spise mig ud af IR, men det gik skævt for mig, og jeg måtte holde en pause, bl.a. også pga. min jobsituation.

Midt under den her pause, finder jeg for 14 dages tid siden ud af, at jeg er gravid. Og det er altså på trods af, at det skulle være noget nær umuligt.

Jeg vil råde dig til at beskæftige dig selv med en hobby, sport, snakke med kæresten, dyrke en masse afslappet sex, der ikke skal handle om, at nu skal du altså blive gravid... Det lægger et vist pres på jer...

Sørg for, at du ikke bliver "graviditetstosset", selvom det er svært. Jeg var det, for jeg ville bare være det, og det skulle bare være nu!! Men alle ens bekymringer og nedslående tanker kan være en stor mundfuld - og det stresser... 

Ranarupta

Tillykke  Det er da virkelig livsbekræftende at høre!!

Anmeld

5. november 2009

Ansemusen

Ranarupta skriver:

Hej, 

Ranarupta

Tillykke  Det er en rigtig livsbekræftende historie!

Anmeld

10. november 2009

Ranarupta

Ansemusen skriver:

Tillykke  Det er en rigtig livsbekræftende historie!

Mange tak!! Vi er simpelthen så ellevilde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.