Vi har dem uden “armlæn” dvs dem til 296kr og er virkelig glade for dem. Man sidder rigtig godt i dem. Inden køb prøvede vi andre, dyrere stole, og vi synes man sidder bedre i dem her end de andre vi prøvede, blandt andet fordi ryglænet er noget højere end mange af den type stol. Vi oplever også at gæster siger man sidder godt i dem. De holder sig også virkelig godt, også med små børn, så selv efter flere år, ser de stadig nye ud. Ved køb havde vi kun en enkel reklamation på én, hvor stel ikke passede, men som blev byttet hurtigt og nemt.
Ulempe er nok at larmer på et klinkegulv når man flytter dem, men det kan sikkert løses med noget filtsål. En anden ulempe er at de ikke kan stables, hverken på bordet eller oven på hinanden, så støvsugningen kræver man flytter stolene én efter én. Jeg synes dog fordelene opvejer ulemperne.
Den med armlæn prøvede vi også men jeg oplevede at selve sædet var for dybt til at jeg ikke sad så godt på dem, men jeg er heller ikke så høj. Min mand sad fint på dem, men lige så fint på de andre. Men hvis I er meget høje i jeres familie så kan det være I sidder bedre i dem. Det kan I måske lige få afprøvet inden et evt køb.
Anmeld
Citér