Hurra!! vi skal giftes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jep :0) og jeg har holdt det hemmeligt lidt tid nu..... men nu kunne vi ikke længere.... så familien fik det at vide idag

til maj næste år, i kirken :0) et lille intimt bryllup, da ingen af os er til de der 40 personers fester... eller flere...

d. 15 oktober kom min dejlige kæreste hjem og friede med en flot orkide.... (det er min aller yndlings blomst)....

nu håber vi at ryggen når at være klar.... for jeg ville gerne smide nogle kg inden... :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

oo

igen et kæmpe tillykke! det er så dejligt, når der er en anden der siger, at hans/hendes kærlighed er så stor, at de er sikre på at den kan vare hele livet - og mere til

nåhja, og så er det jo lidt af et skår du har hapset dig

jeg glæder mig til at læse om forberedelser og brudekjoler og datoer og pynt - og ikke mindst til billeder!!

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

jep :0) og jeg har holdt det hemmeligt lidt tid nu..... men nu kunne vi ikke længere.... så familien fik det at vide idag

til maj næste år, i kirken :0) et lille intimt bryllup, da ingen af os er til de der 40 personers fester... eller flere...

d. 15 oktober kom min dejlige kæreste hjem og friede med en flot orkide.... (det er min aller yndlings blomst)....

nu håber vi at ryggen når at være klar.... for jeg ville gerne smide nogle kg inden... :0)

Ja jeg synes altså det er mega fejt at du ikke har fortalt mig det før end i min tråd om tv-signaler.

Ih altså hvor er du en heldig tøs.

Endnu engang stort TILLYKKE

Anmeld

1. november 2009

Bondepigen

Nej hvor er det FANTASTISK Karina. Det glæder mig virkeligt at høre.

TILLYKKE

Anmeld

1. november 2009

sarahb

Ej hvor skøt...

STORT TILLYKKE, ihh det gifte liv, det er skønt

kæmpe tillykke..

Anmeld

1. november 2009

anna-jonas

Tillykke, Karina.................glæder mig til at følge alle dine forberedelser op til den store dag.

Anmeld

1. november 2009

Jules

ka-ri-na skriver:

Tusind mange gange tillykke Hvor romatisk! Hvor er det da bare fantastisk

Anmeld

1. november 2009

JustAnotherName

TILLYKKE    TILLYKKE    TILLYKKE 

Jeg skal også giftes til maj 
Vi skal dog bare på rådhuset, selvom det ikke er "sådan et bryllup" jeg har ønsket. Det er mest i første omgang for at sikre vores piger, og få papir på hinanden. Vi gifter os på vores 5-års dag.

Og så tager vi revache, samme dato 3 år senere, hvor vi så holder det rigtige, store kirkebryllup med dertilhørende fest og ballade 

Hvilken dato skal I giftes?
Vores er en hverdag, så det bliver jo ikke samme dato, kan jeg godt regne ud, når Jeres er et kirkebryllup ....ahh, gid det var mig, men vi skal altså lige have skrabet lidt mønter sammen til det først....!

Endnu engang TILLYKKE 

Anmeld

1. november 2009

Dictes mor

Kæmpe stort tillykke! Det er vel nok en dejlig nyhed! Stort tillykke, det er en fantastisk dag, når man bliver gift!

Jeg er sikker på at I får et helt vidunderligt bryllup, som er lige præcis som I ønsker det.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

1. november 2009

NaFe

Kæmpe kæmpe TILLYKKE med det kommende bryllup...vor er det bare fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.