Regnslag til barnevogn 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2023

B&J

Håber virkelig kan hjælpe

Barnevognen står i dagplejen ude i alle slagsvej men det regnslag vi har fået med barnevognen har ikke kunne holde tæt og fløj af i blæsten. 

Kender i et regnslag der virkelig kan holde regnen ude når barnevognen står ude i en uge med regn osv. 

Og godt elastik i bunden og kigge mål 98

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2023

RB90

Det eneste jeg har oplevet som holder helt tæt er Odder! Det er godt nok lidt dyrt måske i forhold til andre, men kvaliteten er super

Anmeld Citér

3. februar 2023

B&J

RB90 skriver:

Det eneste jeg har oplevet som holder helt tæt er Odder! Det er godt nok lidt dyrt måske i forhold til andre, men kvaliteten er super

Så længe det holder tæt er vi glade

Anmeld Citér

3. februar 2023

qwerty91

Vi har et Stork, det holder tæt i alt salgs vejr og bliver siddende. Og så har det lynlås der går hele vejen rundt så du ikke skal tage regnslaget helt af barnevognen for at få barnet i og ud af vognen. I den dyre ende, men pengene værd i min bog.

Anmeld Citér

3. februar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Vi har Odder. Vi har godt nok ikke prøvet at den står ude i regn flere dage i streg, men den kan i hvert fald ikke blæse af, og har aldrig oplevet, at der er kommet vand ind

Anmeld Citér

3. februar 2023

B&J

qwerty91 skriver:

Vi har et Stork, det holder tæt i alt salgs vejr og bliver siddende. Og så har det lynlås der går hele vejen rundt så du ikke skal tage regnslaget helt af barnevognen for at få barnet i og ud af vognen. I den dyre ende, men pengene værd i min bog.

Tak pyt med prisen bare barnevognen er tæt

Anmeld Citér

3. februar 2023

B&J

Ønskebaby1987 skriver:

Vi har Odder. Vi har godt nok ikke prøvet at den står ude i regn flere dage i streg, men den kan i hvert fald ikke blæse af, og har aldrig oplevet, at der er kommet vand ind

Heller ikke her men der hvor hun er i dagpleje står vognene ude i 5 dage og hun er syg nu men da vi hentede den var alt vådt rigtig øv

Anmeld Citér

3. februar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hvis du er lidt fingernem, kan jeg anbefale at købe halvanden meter kraftigt regnslag/teltdug/presenning og ditto kraftig elestiksnor. Klip til i ønsket størrelse og sy løbegang til elastik langs kanten … stram til … viola!! Det er billigere og holder længere 

Anmeld Citér

3. februar 2023

B&J

StortOgSmåt skriver:

Hvis du er lidt fingernem, kan jeg anbefale at købe halvanden meter kraftigt regnslag/teltdug/presenning og ditto kraftig elestiksnor. Klip til i ønsket størrelse og sy løbegang til elastik langs kanten … stram til … viola!! Det er billigere og holder længere 

Se det er jeg ikke vil virkelig ønske jeg var så jeg kunne lave det selv. Lyder virkelig nemt men ved det ender ikke godt 

Anmeld Citér

3. februar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987
B&J skriver:

Heller ikke her men der hvor hun er i dagpleje står vognene ude i 5 dage og hun er syg nu men da vi hentede den var alt vådt rigtig øv

Ej det var da for surt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.