Okay... jeg er selv ret følsom over for lyde og lugte. Jeg er god til at engagere mig i noget, som jeg finder interessant. Jeg kan engagere mig i det meste, men kan godt komme til at kede mig. Jeg føler ret intenst og jeg reagerer meget på uretfærdighed. Jeg har altid haft en følelse af, at jeg på en eller anden måde ikke passer ind. Det er svært at forklare... jeg har kæreste og børn og fungerer ellers normalt, men det med, hvad jeg føler, det reagerer mine omgivelser meget på indimellem. Det er en følelse af, at ingen forstår mig... jeg ved ikke, om det giver mening?
Det kunne så meget være mig, der skrev dele af det der
“Jeg har altid haft en følelse af, at jeg på en eller anden måde ikke passer ind. Det er svært at forklare... jeg har kæreste og børn og fungerer ellers normalt, men det med, hvad jeg føler, det reagerer mine omgivelser meget på indimellem. Det er en følelse af, at ingen forstår mig”.
Jeg har tit og længe følt mig anderledes end andre, og føler nogen gange jeg tænker anderledes, eller om ikke andet på en anden måde end andre. Mine følelser og tanker/sindet kan svinge en del.. kan jeg nu fx klare noget, kan nemt komme i tvivl selvom jeg ved jeg kan.
- Har du det også sådan?
Jeg har ingen diagnose selv dog, min teenage søn - har dog formentlig aspergers - ej heller udredt.
Anmeld
Citér