Hvorfor bliver det ved? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

Jeg er gravid i uge 7, og har siden jeg testet positiv kunne spore lysebrunt udflåd on/off. 

Man kan ikke se det så tydligt på papir, men kan sagtens se det, hvis jeg nærstuderer det. 

En enkelt gang var der en tydelig brun plet. Og få gange har der også været snert af pink farve. 
Enkelte dage er der ingenting. 

Jeg har været til scanning et par dage siden, hvor der var fin hjerteblink, men kan bare ikke forstå hvorfor det udflåd bliver ved?!  

har oplevet spontant abort før, og er så bange for at det sker igen… 

Nogle dage har jeg også ondt i lænden, ligesom op til mens, men der aldrig været frisk blod endnu. 

Nogen der har oplevet det samme? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2023

Anonym

Jeg fik on and off lyserødt udflåd fra uge 6 til uge 12 ca.  Men uden betydning. Har født en sund og rask datter. Hvorfor jeg fik det, ved jeg ikke. Måske sarte slimhinder. Men jeg var også mega bange.

Anmeld Citér

2. februar 2023

Anonym

Det er der desværre ingen der kan svare på, det kan jo være mange ting. Gammelt blod vises ofte som brunt udflåd, så længe du har set hjerteblink og ikke har smerter så tror jeg du kan være ganske rolig

Anmeld Citér

2. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik on and off lyserødt udflåd fra uge 6 til uge 12 ca.  Men uden betydning. Har født en sund og rask datter. Hvorfor jeg fik det, ved jeg ikke. Måske sarte slimhinder. Men jeg var også mega bange.

Tusinde tak for dit svar, det beroliger meget ❤️

Anmeld Citér

2. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er der desværre ingen der kan svare på, det kan jo være mange ting. Gammelt blod vises ofte som brunt udflåd, så længe du har set hjerteblink og ikke har smerter så tror jeg du kan være ganske rolig

Jeg prøver også at tænke positivt, især efter hjerteblink.. og føler egentlig også jeg har en god mavefornemmelse denne gange, men alligevel er jeg bekymret.. 

men tusinde tak for dit svar ❤️

Anmeld Citér

2. februar 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

Ja, i starten af min graviditet havde jeg lysebrunt udflåd og lyserød pletblødning. Det forsvandt igen i løbet af et par uger. Min læge sagde at det ikke er unormalt i starten af graviditeten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.