Tinder universet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg troede egentlig at tinder kun var en app som kunne bruges hvis man var på jagt efter en ny kæreste man efter en ganske kort søge på google   fandt jeg  tilsyneladende ud af at tinder også kunne bruges til at finde nye venner og det var egentlig derfor jeg gik på Google til at starte med for at ud af om der også var lave en app til dette formål.

Jeg er derfor er nysgerrig på om der er nogle herind som har mødt nogle af deres  nuværende venner på tinder ? og hvad jer erfaring med tinder er både gode og dårlig ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg troede egentlig at tinder kun var en app som kunne bruges hvis man var på jagt efter en ny kæreste man efter en ganske kort søge på google   fandt jeg  tilsyneladende ud af at tinder også kunne bruges til at finde nye venner og det var egentlig derfor jeg gik på Google til at starte med for at ud af om der også var lave en app til dette formål.

Jeg er derfor er nysgerrig på om der er nogle herind som har mødt nogle af deres  nuværende venner på tinder ? og hvad jer erfaring med tinder er både gode og dårlig ?

Tinder er til nye bekendtskaber ja. Men ærligt… så bruges den primært til at finde sexpartnere. Det er ihverfald hvad jeg høre fra alle jeg kender der har brugt det og det er både mænd og kvinder. Har dog ikke selv brugt det da jeg generelt ikke er så meget til online dating. 

Anmeld Citér

27. januar 2023

Anonym

Jeg fandt min mand på tinder for 8 år siden men jeg ville aldrig overveje at kigge efter venner der...

Til gengæld findes boblberg.dk som skulle være til at finde venner og nye bekendtskaber

Anmeld Citér

28. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fandt min mand på tinder for 8 år siden men jeg ville aldrig overveje at kigge efter venner der...

Til gengæld findes boblberg.dk som skulle være til at finde venner og nye bekendtskaber

Tak jeg må lige undersøge  boblberg

Anmeld Citér

28. januar 2023

Cerenia

Tinder er primært til at finde en kæreste/sex. Det er først for nogle uger siden at de har introduceret at man kan søge efter venner, så tror ikke så mange har erfaring med det endnu  

jeg kan anbefale Bumble Eller Facebook gruppen ‘find en veninde #dueraldrigalene’ eller ‘tinder for veninder’

Anmeld Citér

28. januar 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja, jeg har fået et par gode venner gennem tinder. En kammerat har holdt ved i 8år nu  

men!!!!!! Som udgangspunkt får du nok ikke vildt meget ud af at søge venskaber på tinder. De kammerater jeg har fået, har startet som match, med dertilhørende skriveri, flirt og dates (nogen også sex) men så har vi fundet ud af at vi ikke passede sammen romantisk - og er fortsat som venner i stedet.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.