Nintendo switch alder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.248 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Hejsa.

Vi overvejer at give vores datter en Nintendo switch til hendes 4 års fødselsdag. Man kan få spil fra 3 år, men er alligevel i tvivl om hun er stor nok til sådan en??

Hvilke spil hitter hos jeres 4 årige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

Switch er et godt valg af konsol til mindre børn. Kontrollerne er velegnet til små hænder og mange spil kommer med "børne"-mode, som gør dem lidt nemmere. Min søn var fem, da vi købte den og han blev hurtig dygtigt (bedre end mig).

Mario Party har mange små spil, som er meget overkommelige og nemme. Og det er sjovt at spille sammen. 

Super Mario Odessy kan barnet være hatten i indtil de er dygtige nok selv. Generelt har jeg god erfaring med spil, hvor man kan være to og spille sammen ��

Anmeld Citér

25. januar 2023

Kastanje

Vores har aldrig brug den. Til gengæld er Play station et hit

Anmeld Citér

26. januar 2023

Linlin2022

Vi har både switch, Nintendo ds, wii, wii u, ps i 5 forskellige udgaver �� Ja her spiller de voksne også selv -og mine børn har været med fra de var omkring 3 år. 
Mario kart har de tidligt synes var sjovt. Det kan styres både med knapperne og med at man vipper controlleren. 

Anmeld Citér

26. januar 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Mine er startet med switch omkring 3års alderen. Kæmpe hit! Her var todimensionelle spil det bedstebi starten. Der findes et pawpatrol spil med små afhrænsede baner i 2D og derudover mariocart 

Siden har vi udvidet med nogle gurli gris spil og pawpatrol i 3d. Og de er meget mere aktive og angsgerede end når det er en tablet de spiller på ��

Anmeld Citér

26. januar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Tak for jeres svar

Jeg er også vild med ideen om at den både kan tages med på farten, og sættes til vores TV, så det er noget vi kan gøre sammen med hende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.