Kalundborg-København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg sidder og kigger på jobmuligheder. Jeg bor i Kalundborg by, og Google Maps siger, at det ville tage 1 time og 10 minutter til en given arbejdsplads i København. Men hvordan ser det mon ud i tæt morgentrafik, det er jeg nemlig ikke klar over. Jeg vil gerne vide nogenlunde, om det kan hænge sammen tidsmæssigt med job og børn. Derfor: 

Kører nogle af jer fra Kalundborg og til KBH om morgenen, og ved, hvor længe det rent faktisk tager? Hvis I vil nævne en mere præcis endestation kunne det være endnu mere behjælpeligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2023

Kastanje

Det tror jeg du kører sur i hurtigt. Og det er tid fra familien der går med det. Dem jeg kender der har gjort det har ikke kunne få det til at hænge sammen med hentning/bringe. Er der mulighed for st arbejde hjemme.

Anmeld Citér

23. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg sidder og kigger på jobmuligheder. Jeg bor i Kalundborg by, og Google Maps siger, at det ville tage 1 time og 10 minutter til en given arbejdsplads i København. Men hvordan ser det mon ud i tæt morgentrafik, det er jeg nemlig ikke klar over. Jeg vil gerne vide nogenlunde, om det kan hænge sammen tidsmæssigt med job og børn. Derfor: 

Kører nogle af jer fra Kalundborg og til KBH om morgenen, og ved, hvor længe det rent faktisk tager? Hvis I vil nævne en mere præcis endestation kunne det være endnu mere behjælpeligt

Nu bor jeg dog ikke i Kalundborg. Men kan fortælle at da jeg boede i Køge tog det 1 rime at komme derfra til Rødovre pga morgentrafik. Og endnu værre når man skulle hjem igen om eftermiddagen. En normaltur ville tage ca 30 min. 

jeg tror som kastanje siger at du vil køre træt i det hurtigt. 

men prøv og tjek google maps i myldretiden. Den skulle gerne vise trafikpropper også. Det gør min ihverfald 

Anmeld Citér

23. januar 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det har noget at sige hvad en arbejdsplads i København er for dig. Er det inden i det centrale København? eller ude i omegnskommunerne?

Men som de andre siger, så kan trafikken være rigtig styg på de strækninger. Har du mulighed for at møde rigtig tidligt og tidligt fri eller omvendt så du undgår de værste tidspunkter?

Anmeld Citér

23. januar 2023

Kastanje

… og det er før du overvejer parkering. Hos os kan du ikke få en parkering efter 8.15.

Anmeld Citér

23. januar 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Hvad med at pendle med tog? Særligt hvis du har mulighed for at arbejde i toget?

Anmeld Citér

23. januar 2023

Hck

Profilbillede for Hck

Du skal lægge ihverfald 30 min til pga af trafikken og alt efter dine arbejdstider, kan du godt risikere at det tager endnu længere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.