svigerfar alvorligt syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

siw84

ja som der står.. så er min svigerfar blevet alvorligt syg og blevet indlagt på hospitalet..

det blev han tirsdag og han har siden fået konstateret skrumpe lever.. plus han har en blodprop siddende i højre side ( vi ved ikke præcis hvor endnu), men der er gået ned ad bakke.. han er gul, har tabt 5 kg siden tirsdag, er gul og har lige fået af vide idag at han har fået en infection.. så alt går bare ned ad bakke lige nu og kæresten har det rigtig svært..

det er bare super hårdt.. bare tanken om at miste ham.. lige her op til jul.. og så før hans barnebarn kommer til verden.. vi kan slet ikke have det i vores hoveder og prøver at se lidt lyst på det hele selvom det er svært.. nu har vi en samtale med lægen på onsdag og der håber vi han kan kaste lidt lys over sitautionen så vi kan få afklaret nogle ting, og det hele måske ikke er så slemt som det ser ud..

men det hele påvirker meget og kan mærke jeg er stresset og det påvirker min krop og søvn.. for det hele ramler bare med jeg os skal tænke på det jeg går på igennem kommunen og det er bare ved at blive for meget..

og er virkelig bange for det skal få en negativ effect på min graviditet.. og ved at for meget stress kan foresage for tidlig fødsel osv..

det er bare for meget det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

puha søde... sikke noget møg

Som du selv siger, lad os håbe lægen kan berolige Jer lidt i næste uge, og at det hele løser sig med din svigerfar

Det er aldrig nemt når nære bliver syge, men når man oveni har en masse andet at tænke på, kan det netop bare blive for meget det hele.. Forsøg så godt du kan at slappe af, og giv dig selv LOV til at ligge med benene oppe og lave ingenting engang imellem. Så må rengøring, oprydning og alt det praktiske komme lidt i anden række. Fokusér på at holde hinanden oppe og at støtte din svigerfar så han hurtigt bliver rask!

Du ved hvor jeg er, hvis du har brug for at lufte ud engang imellem!

store knus, og god bedring med ham! jeg er sikker på alt nok skal ordne sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.