Køb en ting med logo på og støt brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

qp

Ja der er mange måder, at støtte brysterne på, du kan jo sende sms'er, ringe til bestemte tlf nummere, lave konto/ giro overførsel og ydmere købe armbånd, nøgleringe  og t-shirts.

Susanne Bjerrehus sagde engang, at det nærmest var på mode i dag, at støtte brysterne ved, at købe en ting med deres logo på - hun tvivlede om der ville være så mange der støttede brysterne hvis det ikke var fordi de selv fik en T-shirt, en nøglering eller et armbånd, at profilere sin egen person med...

Hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg skulle have et par nye gummistøvler, og så at man kunne få nogle "støt brysterne" støvler Dem købte jeg. Hvert eneste år donerer jeg penge (uden at købe) og har tænkt mig at gøre det så længe jeg kan. Jeg har haft brystkræft tæt inde på livet og vil gøre den lille smule JEG kan for at hjælpe syge og pårørende!

Hvordan andre tænker, har jeg ikke spekuleret i... Men synes da kun det er fint, hvis lækre bluser, armbånd og gummistøvler kan få kvinder og mænd, der ellers ville holde fast på pengepungen, til at donere til en god sag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2009

Honningblomst

Nej, jeg synes faktisk det er for meget og lidt kikset med alt det der med det logo på...så hellere bare give penge, hvis jeg havde nogen...

Anmeld

31. oktober 2009

qp

Eva skriver:

Nej, jeg synes faktisk det er for meget og lidt kikset med alt det der med det logo på...så hellere bare give penge, hvis jeg havde nogen...

Ja blir det ik lidt for overfladisk?

Anmeld

1. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

hiver den lige op igen... vil gerne høre flere meninger

Anmeld

1. november 2009

Ox.

Selvfølgelig er det ved at blive en tand overfladisk efterhånden, men som Caroline siger, hvis det kan få folk til at give penge til et godt formål, så pyt skidt  Jeg ligger ikke meget mærke til det mere med mindre det bliver smidt direkte i synet på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.