Hej alle
Min kæreste og jeg skal igang med at prøve på at få et fælles barn snart, når han er flyttet tilbage til dk. (Så vi er altså ikke igang endnu)
De sidste 3-4 dage har jeg haft niv i højre side af underlivet (min æl smerter kom også derfra denne måned)
Tirsdag startede jeg med meget minimal kvalme og natten til onsdag kunne jeg ikke sove grundet extrem kvalme og var sikker på jeg skulle kaste op (tænkte det var pga min angst for eksamen jeg skulle op til onsdag morgen, så tænkte ikke videre over det) men selv efter eksamen havde jeg kvalme, og idag har jeg også slem kvalme, mine brytser er ømme og tunge. Har kun kvalme og ømme tunge bryster.
Tænker ikke jeg kan være gravid, godt nok har jeg haft sex på æl tidspunkt men da vi ikke er igang med projekte baby før han er flyttet til dk så kom han ikke i mig. Selvom vi havde 4 omgang af sex den dag jeg havde æl.
Men nogen der har prøvet at have disse symptomer og hvor der var noget galt. Har lige været rigtig syg for snart 3 mdr siden. Så er nervøs for der kunne være noget galt.
Så nogen der har prøvet dette og hvad var jeres udfald
Knus anonym
Anmeld
Citér