Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
7 svar
2 synes godt om
19. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej alle

Min kæreste og jeg skal igang med at prøve på at få et fælles barn snart, når han er flyttet tilbage til dk. (Så vi er altså ikke igang endnu)

De sidste 3-4 dage har jeg haft niv i højre side af underlivet (min æl smerter kom også derfra denne måned) 

Tirsdag startede jeg med meget minimal kvalme og natten til onsdag kunne jeg ikke sove grundet extrem kvalme og var sikker på jeg skulle kaste op (tænkte det var pga min angst for eksamen jeg skulle op til onsdag morgen, så tænkte ikke videre over det) men selv efter eksamen havde jeg kvalme, og idag har jeg også slem kvalme, mine brytser er ømme og tunge. Har kun kvalme og ømme tunge bryster. 

Tænker ikke jeg kan være gravid, godt nok har jeg haft sex på æl tidspunkt men da vi ikke er igang med projekte baby før han er flyttet til dk så kom han ikke i mig. Selvom vi havde 4 omgang af sex den dag jeg havde æl. 

Men nogen der har prøvet at have disse symptomer og hvor der var noget galt. Har lige været rigtig syg for snart 3 mdr siden. Så er nervøs for der kunne være noget galt. 

Så nogen der har prøvet dette og hvad var jeres udfald

Knus anonym

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2023

Darling

Det kan jo være mange ting og man kan jo sagtens blive ved at han trækker sig ud.

Jeg har oplevet det ved både graviditet og op til mens som du beskriver

Anmeld Citér

19. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Det kan jo være mange ting og man kan jo sagtens blive ved at han trækker sig ud.

Jeg har oplevet det ved både graviditet og op til mens som du beskriver

Min veninde sagde bare det ikke var muligt, når han trækker sig ud.

Jeg har aldrig haft det sådan op til mens, men er selvfølgelig bange for noget er galt så når vi skal igang at jeg så ikke kan, da vi begge er midt 30'erne

Anmeld Citér

19. januar 2023

Darling

Man kan sagtens blive gravid, jeg kender flere det er sket for og det burde også være almen viden at det ikke er prævention at gøre sådan

Du må tage en test, ingen kan desværre svare dig på det.

Anmeld Citér

19. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Man kan sagtens blive gravid, jeg kender flere det er sket for og det burde også være almen viden at det ikke er prævention at gøre sådan

Du må tage en test, ingen kan desværre svare dig på det.

Vi har gjort sådan i 5 mdr. Og vi fik af vide det var meget små chancer der var for det. Venter med test, da hvis det skulle være en graviditet så ville jeg kun være 3+0

Anmeld Citér

19. januar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi har gjort sådan i 5 mdr. Og vi fik af vide det var meget små chancer der var for det. Venter med test, da hvis det skulle være en graviditet så ville jeg kun være 3+0

Alt er jo relativt, men der er 20 procents chance/risiko for graviditet for par, der benytter sig af den metode - målt over et år. Du kan altså meget vel være gravid. 

Anmeld Citér

19. januar 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Alt er jo relativt, men der er 20 procents chance/risiko for graviditet for par, der benytter sig af den metode - målt over et år. Du kan altså meget vel være gravid. 

Ja okay. Tænker at tage en test så her om nogen dage så, for tænker det er for tidligt at teste nu da jeg kun ville være 3+0 hvis det endelig var/er

Anmeld Citér

20. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg får samme fornemmelse, som negle på en tavle, når nogen skriver "jamen han kom ikke i mig" og tror det er en sikker metode.

Hvis man ikke ønsker at blive gravid, så er det nu smartest at dobbelttjekke ens prævention, fremfor at stole på en venindes udsagn.

Held og lykke med projektet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.