5 årig tisser pludselig i bukserne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2023

Trine9400

Hej med jer.

Jeg vil lige høre om i har prøvet noget lignende. Vores datter på 5 år er pludselig begyndt at tisse i bukserne igen. Hun kan sidde ligeså stille og spise, også siger hun bare jeg har tisset I bukserne. Hun gjorde det også her til aften i sengen da jeg var ved at putte hende. Hun plejer og kan holde sig længe, og plejer altid og gå på toilettet når hun skal tisse.

Men nu tisser hun pludselig tit, og i bukserne Andre der har prøvet noget lignende? Er ret bekymret. 

Jeg var ved lægen idag med en urin prøve, og der var ingen blærebetændelse. Kontakter lægen igen imorgen tidlig.

God aften til jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2023

Meyer

Profilbillede for Meyer

Hvordan er hendes afføring? Da min havde problem med overaktiv. blære, viste det sig at hun var forstoppet.

Anmeld Citér

18. januar 2023

MP5769

Profilbillede for MP5769

Jeg har en ven hvor det var sådan man fandt ud af han havde epilepsi. Det er det højst sandsynligt ikke, men da det ikke er et klassisk eksempel på epilepsi var det min først tanke da jeg læste din tråd.

Anmeld Citér

19. januar 2023

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Trine9400 skriver:

Hej med jer.

Jeg vil lige høre om i har prøvet noget lignende. Vores datter på 5 år er pludselig begyndt at tisse i bukserne igen. Hun kan sidde ligeså stille og spise, også siger hun bare jeg har tisset I bukserne. Hun gjorde det også her til aften i sengen da jeg var ved at putte hende. Hun plejer og kan holde sig længe, og plejer altid og gå på toilettet når hun skal tisse.

Men nu tisser hun pludselig tit, og i bukserne Andre der har prøvet noget lignende? Er ret bekymret. 

Jeg var ved lægen idag med en urin prøve, og der var ingen blærebetændelse. Kontakter lægen igen imorgen tidlig.

God aften til jer

Hej 

Vores datter blev blefri, da hun var 4. Hun havde en lang periode helt uden uheld.  Stoppede kort efter med ble om natten også. 

Ca et halvt år efter begyndte hun at have rigtig mange uheld i børnehaven.  

I den periode var hun lidt doven i forhold til at gå på toilettet. Det stoppede fra den ene dag til den anden. Og så var det ovre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.