Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Andre der også oplever skygger gang på gang?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Andre der også oplever skygger gang på gang?
Ja har prøvet det denne gang, dog skal det siges det er første gang jeg tester.. Er du over menstruation eller ?
Det er træls. Har aldrig prøvet skygger som i ALDRIG. Hvornår forventer du menses?
Jeg er på cyklusdag 12 så lige knap omkring ægløsning, derfor burde der ikke være noget, fik bare pletblødning i går og mens var forsinket med 6 dage sidst, så måtte lige være på den sikre side jo. Men helt sikkert bare en skygge
Anonym skriver: Jeg er på cyklusdag 12 så lige knap omkring ægløsning, derfor burde der ikke være noget, fik bare pletblødning i går og mens var forsinket med 6 dage sidst, så måtte lige være på den sikre side jo. Men helt sikkert bare en skygge
Hvilken dag i din cyklus var din ægløsning?
Jeg tester ikke ægløsning for tiden så det ved jeg ikke Men knp 2 uger siden sidste blødning
Anonym skriver: Jeg tester ikke ægløsning for tiden så det ved jeg ikke Men knp 2 uger siden sidste blødning
Hvis du mener at det ca nu du skulle have haft ægløsning eller haft ægløsning for ca nogle dage sigen, så ja så det umuligt at du kan teste for graviditet nu. Hvor lang er din cyklus?
Den er 29 dage men +6 dage sidste gang, den var åbenbart lidt off
Men ja, det er også derfor jeg ikke regner med noget. Men hader de skygger
Anonym skriver: Den er 29 dage men +6 dage sidste gang, den var åbenbart lidt off Men ja, det er også derfor jeg ikke regner med noget. Men hader de skygger
Det også træls når de viser de skygger. Men hvis du er gravid så kan du desværre ikke allerede teste positiv nu. Vent til du er gået forbi 3+4 uger henne, også prøv at teste igen.
Det var nu også mere den anden vej rundt, hvis min forsinkede mens sidste gang var tegn på noget, men så burde den jo netop være knald positiv, hvis det skulle være 5-6 uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128