Er stregen blevet mere tydelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
4 svar
2 synes godt om
12. januar 2023

Tofifeen

Profilbillede for Tofifeen

Øverste billed er i søndags og det nederste idag. 

jeg skal have min mens i weekenden, og har alle symptomerne ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2023

Anonym98

Synes ikke testen har udviklet sig ret meget fra søndag desværre .. men du må vente og se tiden an

Anmeld Citér

12. januar 2023

Tofifeen

Anonym98 skriver:

Synes ikke testen har udviklet sig ret meget fra søndag desværre .. men du må vente og se tiden an

Så er det nok en skyggestreg

Anmeld Citér

12. januar 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Det er ikke en skyggestreg. Vil mere tro at det er en biokemisk. Altså ægget er befrugtet, men at HCG ikke stiger og dermed falder.  Jeg så “når storken flyver forbi” forleden og der blev det ene par gravide, men HCG lå på 47 og 2 dage efter på noget at 20…. Så de VAR gravide, men gik tabt igen og tror det samme er gældende for dig. Det er hvertfald mere end en skygge

Anmeld Citér

12. januar 2023

Tofifeen

Anonymvic skriver:

Det er ikke en skyggestreg. Vil mere tro at det er en biokemisk. Altså ægget er befrugtet, men at HCG ikke stiger og dermed falder.  Jeg så “når storken flyver forbi” forleden og der blev det ene par gravide, men HCG lå på 47 og 2 dage efter på noget at 20…. Så de VAR gravide, men gik tabt igen og tror det samme er gældende for dig. Det er hvertfald mere end en skygge

Okay, det gør mig faktisk glad. Det her er først cyklus vi prøvede, og viser jo bare vi godt kan blive gravid. Ærgerligt med en biokemisk, men optimisme er der at sporer siden alting dur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.