Er jeg gravid? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.888 visninger
13 svar
8 synes godt om
12. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg er lidt forvirret idag ��

Jeg skal først have mens om 6 dage, men idag tog jeg 2 graviditetstest fra apoteket, som begge er positive, svagt men positive.

Andre som har erfaring med de teste?

Er det rigtig at man ikke kan stole på dem.

På forhånd tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

De blå er ubrugelige. Tag en rød og vent så længe du kan med at teste, så du slipper for at fange en bio.

Anmeld Citér

12. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej.

Tak for svar ��

Men havde godt læst mig frem til det desværre. Nogle siger de er gode og ikke giver falske svar og andre siger de er så dårlige og altid viser 2 streger. 

Men hvad ser du? Er de ikke svagt positive?

Anmeld Citér

12. januar 2023

Filippa2018

Jeg har kun haft gode resultater med de teste, begge mine graviditeter har de vidst tidlig og korrekt resultat i modsætning til de røde

Anmeld Citér

12. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej.

Okay �� men hvad tænker du med mine er de positive? 

Tak for svar ��

Anmeld Citér

12. januar 2023

Anonym trådstarter

Ps. Hvor tidligt testede du positivt? 

Anmeld Citér

12. januar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Hej.

Tak for svar ��

Men havde godt læst mig frem til det desværre. Nogle siger de er gode og ikke giver falske svar og andre siger de er så dårlige og altid viser 2 streger. 

Men hvad ser du? Er de ikke svagt positive?

Jeg ser negativ, fordi de er blå. Den streg kan mænd også frembringe, og især da du tester så tidligt, ville jeg ikke stole på dem selv.

Anmeld Citér

12. januar 2023

Anonym trådstarter

Okay. Jeg synes bare det lyder underligt, at de bliver positive selvom man ikke er gravid ��

Det er mærkeligt. Har aldrig testen positivt på andre test så hurtigt. Har altid brugt de billige fra spar eller netto. Altså de røde. Jeg var ret langt henne i mine forrige graviditeter inden de viste svagt positivt resultat. Jeg testede idag fordi jeg synes jeg er oppustet, meget sulten og øget tissetrang. 

Det er lidt svært hvad man lige skal stole på, men der er nok ikke andet for end at vente og prøve igen om en uges tid ��

Tak for svar ��

Anmeld Citér

12. januar 2023

Darling

De er desværre negative, de blå skal være noget tydeligere før de gælder desværre

Anmeld Citér

12. januar 2023

Lullu67

Jeg synes bestemt de ser positive ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.