Hvad var jeres symptomer op til testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg har testdag om et par dage, og har egentlig de sædvanlige symptomer på mens, så har ikke det store håb om positiv test. 

Men synes det er hyggeligt at følge med, hvordan I andre havde det inden I testede positivt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2023

Anonym

Jeg havde ingen symptomer - testede positiv og efter et par uger blev jeg mega træt. 
Ingen kvalme eller andet. 

Anmeld Citér

11. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har testdag om et par dage, og har egentlig de sædvanlige symptomer på mens, så har ikke det store håb om positiv test. 

Men synes det er hyggeligt at følge med, hvordan I andre havde det inden I testede positivt?

1. Gang - testede udelukkende fordi jeg var begyndt at blive meget oppustet og havde ondt i underlivet - var over 10 uger henne ved første scanning. (Skulle have en abort)
2. gang - ingen symptomer udover udebleven menstruation - gik 10 dage over tid før jeg fik positiv test  

3. gang - kvalme, underlige spisevaner (ostehaps med vindruer, oliven og feta, samt ostemadder med sennep) - var 9 uger henne ved scanning til abort 

Anmeld Citér

11. januar 2023

B&J

Første gang ømme bryster

Anden gang ømme bryster og svamp 

Anmeld Citér

11. januar 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Vil bare sige, at da jeg var gravid med min søn, havde jeg fuldstændig samme symptomer som op til mens. Testede 4+4 for en sikkerheds skyld, der var den bragende positiv

Anmeld Citér

11. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Vil bare sige, at da jeg var gravid med min søn, havde jeg fuldstændig samme symptomer som op til mens. Testede 4+4 for en sikkerheds skyld, der var den bragende positiv

Er det rigtigt? Det giver da lidt håb! 

Tidligere havde jeg virkelig en klar fornemmelse af, at jeg var blevet gravid denne cyklus, men så begyndte jeg at få ondt i lænden og luft i maven, som jeg plejer op til mens.. øv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.