Sushi i Nykøbing F

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej alle.

jeg har et samvær med mit barn. Og det skal forgå i Nykøbing og jeg har søgt Google tynd for hvor jeg kan købe det problemet er bare at de fleste resturante først åbner kl 12 og samværet er kl 12:30. Mit barn ønsker at spise sushi og jeg lovede det self uden at tænke over om det kunne lade sig gøre indenfor den tid

er der nogen som kan anbefale et sted. Helst i byen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2023

Anonym

Der er flere i det område der åbner kl 12. Og hvis samværd er 12.30, så er det jo ikke noget problem?. Du kan jo evt bestille noget på forhånd hvis I ikke har så lang tid

Anmeld Citér

11. januar 2023

Anonym trådstarter

Jamen jeg kommer med offentlig transport og er på st 57 dvs jeg har en halv time og skal jeg tage den så jeg er der en time før så skal jeg dingle rundt i over en time med mine hænder fulde af gaver og lagkage osv. det kan jeg ikke. Jeg efter spørger bare efter et sted som er åbent før 12 og som ligger ned i byen. 
men tak for svaret, jeg prøver at Google mig lidt mere frem. 

Anmeld Citér

13. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jamen jeg kommer med offentlig transport og er på st 57 dvs jeg har en halv time og skal jeg tage den så jeg er der en time før så skal jeg dingle rundt i over en time med mine hænder fulde af gaver og lagkage osv. det kan jeg ikke. Jeg efter spørger bare efter et sted som er åbent før 12 og som ligger ned i byen. 
men tak for svaret, jeg prøver at Google mig lidt mere frem. 

Jeg forstår ikke helt tidsperspektivet. Du skal mødes med dit barn kl. 12.30? Og de fleste steder åbner kl. 12.00? Er det rigtig forstået?

Anmeld Citér

13. januar 2023

Anonym trådstarter

Har været afsted. Kan godt se jeg har haft svært ved at formulere mig selv. 

Anmeld Citér

13. januar 2023

Anonym

Har været afsted. Kan godt se jeg har haft svært ved at formulere mig selv. 

Det kan man godt have svært ved - formulere sig - når noget betyder meget for en  håber det gik godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.