Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mona22 skriver: Hej... Vil gerne vide hvor meget i tog/har taget på under jeres graviditet... Er nu i midten af min 25. uge og har allerede taget 10kg. på hvilket jeg synes er en del.. M.V.H. Mona 25+5
Hej...
Vil gerne vide hvor meget i tog/har taget på under jeres graviditet...
Er nu i midten af min 25. uge og har allerede taget 10kg. på hvilket jeg synes er en del..
M.V.H.
Mona 25+5
Jeg er nu i uge 23 ig har tabt mig 6 kg. passer meget på hvad jeg spiser for er overvægtig og har fået afvide af min jordemoder at det kan give en hård fødsel hvis jeg ikke taber mig.Jeg er kommet med i et vægtprogram hos jordmoderen hvor vi høre om mortion og kost og går til gymnastik.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fødte 35+2 og tog lidt under 12 kg på.
15+0 og jeg har taget 1,5 kg på og 5 cm rundt om maven..
1. gang: +25 kg
2. gang: +31 kg.
Første gang havde jeg inden min datter var 4 mdr tabt 30 kg og 2. gang havde jeg da min søn var 9 mdr tabt alle 31 kg....
PYHA....30+4 og er oppe på 17 kg....Så det er endt med 3 cifte nu...men er heldigvis 183 høj så det ses ikke så vildt
Jeg er 15+6 i dag og har indtil videre tabt mig 4,6 kg. har ikke kunne spise ordenligt endnu
Men det gør ikke noget, er overvægtig så jordmoderen sagde at det var 100 % i orden og at det også var flot jeg havde smidt lidt.
Malene 15+6
Jeg er nu i uge 34+1 og har taget 11 kg på.. Satser på ikke at tage mere end 15 kg på, så 4 kilo igen
jeg er i dag 34+3 og har taget 11 kg på. var normal vægt før så det er bare fint
hej jeg har taget 5,5kilo på, og er i uge 27(26+5) jeg tabte mig en del i starten da jeg ikke lavede andet end at kaste opmen jeg var også overvægtig fra starten, så håber også jeg kan nøjes med højest 15kilo, men det vides ikke om det kan lade sig gøre, ellers må jeg bare træne lidt ekstra for at få det af bageftergår sygemeldt med bækkenløsning nu, så det er ikke otion jeg får mest af, men det går som det går
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128