Baby og rejse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. oktober 2009

LauraLW

Hej alle.

Har en veninde (som endnu ikke er herinde, så derfor skriver jeg) som gerne vil ud og rejse til Januar (i ca 2 uger).

De overvejer Thailand, men er i tvivl om hvor smart det er med 5 mdr gammel baby...

Er der nogle der har erfaringer med at rejse med baby?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

Cris

Ja, vi rejste meget og jeg har en veninde, som rejste mere end os. Thailand er en sikkert sted, ingen problem!

Anmeld

31. oktober 2009

LauraLW

Cris skriver:

Ja, vi rejste meget og jeg har en veninde, som rejste mere end os. Thailand er en sikkert sted, ingen problem!

Hvad med længden af flyvetur etc? Det er selvfølgelig forskelligt fra barn til barn, men det er jo ret mange timer.

Anmeld

1. november 2009

LauraLW

op op

Er der ikke nogen der kan hjælpe med lidt erfaringer jeg kan give videre?

Laura

Anmeld

1. november 2009

NaFe

hmm..... selve det a have en baby med på ferie har jeg ikke haft noget problem med... flyveturen ved jeg ikke.. vores var kun 7 timer, og gik meget smerte frit..men thailand er selvfølgelig lidt længere væk... men altså kunne selv godt finde på a tage en baby med til thailand...

Anmeld

1. november 2009

heaven

tut fra juli07 har rejst til Thailand flere gange, også med barn så hut jeg hvisker.... spørg evt hende....

Jannie

Anmeld

1. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har rejst på ferie med min datter, da hun var 2 1/2 mdr. til Cypern og med min søn da han var 9 mdr. til Mallorca. Det var selvfølgelig kortere tid, at flyve, men vi havde ingen problemer. Jeg ville ikke betænke mig ved, at skulle flyve til Thailand med et mindre barn.

Din veninde kan evt. på forhånd booke plads i flyvet, hvor det er mulighed for, at leje en lift til deres baby. Der er ikke så mange lifte, så de skal nok være i god tid.

Anmeld

1. november 2009

Muffinmus

Vil sige det kkommer an på barnet..er det et roligt barn der er nemt at underholde kan man sagtens fluve 10 timer, men er det et der generelt skal underholdes meget og er ret larmende ville jeg ikke gøre det...hverken mod barnet eler andre med passagere:-)

Vi var afsted da knægtens var 4 mdr, 3 timers flyvetur, og med begge unger da han var 2,4 år og hun var 7 mdr....3,5 timers flyve tur og tøsen gk det findt med men knægtens var svær at underholde så lange og han gad ikke sove:-)

Anmeld

1. november 2009

Tulle28

Der har lige været en artikel i Berlingske om at rejse med baby - se her:

http://www.rejseliv.dk/lad-baby-smage-paa-verden

Anmeld

1. november 2009

Cris

LauraLW skriver:

Hvad med længden af flyvetur etc? Det er selvfølgelig forskelligt fra barn til barn, men det er jo ret mange timer.

Vi rejste til Indien da han var 8 måneder, så det var noget af en rejse! hehe. Når de er så små, kan man underholde dem meget godt. Vi har haft den værste flyve tur da han var 14 måneder og vi rejste igen til Indien og der var så mange turbulencer, at vi blev nødt til at sidde næsten hele flyvetur! Og han ville ned og løbe hele tiden og har banket på hovedet på den søde stakkels mand der sad foran os...   Og min veninde har rejst mange gange fra Dubai til USA med deres datter siden hun blev født. Så det er bare at finde nogle panodiler til hovedpine hvis de begynder at græde og afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.