Gravid eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad syntes i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.982 visninger
15 svar
9 synes godt om
7. januar 2023

Anonym trådstarter

Hej i skønne damer 

Er i vildrede mht. graviditets test.. Så fremt jeg er gravid er jeg 3+5 i dag, dog ser min strimmel negativ ud.. Tog så to stave fra Aldi, vil mene den ene er skygge og den anden er farvet (dog meget mild). 

Det skal lige siges at jeg er to dage over mens så venter lidt på den kommer, har nemlig også meget ømme brystvorter.. Dog tænkte jeg jeg måtte prøve.. 

hvad er chancen for 1 + og 2-? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2023

Darling

Jeg kan godt se den, en streg er en streg. Dog tror jeg ikke du er så langt henne igen som du tror, kan det tænkes at ægløsning har ligget tidligere? Har du test for æl?

Og hvis du er to dage over er du 4+2 og ikke 3+5

Anmeld Citér

7. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg kan godt se den, en streg er en streg. Dog tror jeg ikke du er så langt henne igen som du tror, kan det tænkes at ægløsning har ligget tidligere? Har du test for æl?

Og hvis du er to dage over er du 4+2 og ikke 3+5

Hej 

Tak for dit svar, som sagt skulle jeg have mens for 2 dage siden.. Havde æggeløsning for 15 dage siden ? :-) Men hvis det er 4+2 så brude jeg teste tydeligere ?

Anmeld Citér

7. januar 2023

Darling

Anonym skriver:

Hej 

Tak for dit svar, som sagt skulle jeg have mens for 2 dage siden.. Havde æggeløsning for 15 dage siden ? :-) Men hvis det er 4+2 så brude jeg teste tydeligere ?

Jeg spurgte bare om du havde testet for ægløsning fordi mange går bare ud fra at de har ægløsning på den og den dato fordi sådan plejer det at være, men sådan fungerer det bare ikke og fra man står med en positiv test så går der jo på til 48 timer før ægløsning finder sted, så du kan også sagtens være 2 dage kortere henne

Nej den behøves ikke nødvendigvis være tydeligere, nogle kan teste tydeligt og andre kan ikke. Min blev først tydelig 6+ ��

Anmeld Citér

7. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg spurgte bare om du havde testet for ægløsning fordi mange går bare ud fra at de har ægløsning på den og den dato fordi sådan plejer det at være, men sådan fungerer det bare ikke og fra man står med en positiv test så går der jo på til 48 timer før ægløsning finder sted, så du kan også sagtens være 2 dage kortere henne

Nej den behøves ikke nødvendigvis være tydeligere, nogle kan teste tydeligt og andre kan ikke. Min blev først tydelig 6+ ��

Testede positiv d. 21 �� Hmm jeg er forvirret haha �� Må mente og se om mens kommer ��

Anmeld Citér

7. januar 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Du er omkring 4+2/3 stykker. Man er 2+0 ved ægløsning  

Anmeld Citér

7. januar 2023

Darling

Anonym skriver:

Testede positiv d. 21 �� Hmm jeg er forvirret haha �� Må mente og se om mens kommer ��

Så er du omkring 4+0 - 4+3

Du kan altid tage en test i morgen eller vente er par dage og teste igen. Som udgangspunkt er du gravid så længe der er en streg

Anmeld Citér

7. januar 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Så er du omkring 4+0 - 4+3

Du kan altid tage en test i morgen eller vente er par dage og teste igen. Som udgangspunkt er du gravid så længe der er en streg

Der er ikke andet for end at prøve om et par dage igen �� 

Anmeld Citér

7. januar 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej i skønne damer 

Er i vildrede mht. graviditets test.. Så fremt jeg er gravid er jeg 3+5 i dag, dog ser min strimmel negativ ud.. Tog så to stave fra Aldi, vil mene den ene er skygge og den anden er farvet (dog meget mild). 

Det skal lige siges at jeg er to dage over mens så venter lidt på den kommer, har nemlig også meget ømme brystvorter.. Dog tænkte jeg jeg måtte prøve.. 

hvad er chancen for 1 + og 2-? 

Uden at knibe øjnene sammen eller andre tricks kan jeg altså se en streg på alle 3 billeder...

krydser forsigtigt fingre for dig :)

Anmeld Citér

7. januar 2023

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Uden at knibe øjnene sammen eller andre tricks kan jeg altså se en streg på alle 3 billeder...

krydser forsigtigt fingre for dig :)

Skal der ikke være farve i ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.