Scoot and Ride Highway Kick 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. januar 2023

B&J

Er der nogle af jeres børn der har en Scoot and Ride Highway Kick 1??? Og har jeres barn været glade for den??

Eller har i andre gode ideer stedet for den?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har haft den. Vores dreng er lige blev blevet 3 og har aldrig rigtig fanget fidusen med at lægge vægten til den ene eller anden side for at dreje. Så han/ vi har hele tiden skulle rette den op for ikke at køre 'af sporet'. Nu har vi solgtden videre da han får meget mere ud af en almindelig løbecykel og han kunne sikkert også bruge et almindeligt løbehjul, evt med 3 hjul 

Jeg tror vi til lillesøster vil købe en pukylino løbecykel hvis vi gerne tidligt vil have et køretøj til hende

Anmeld Citér

7. januar 2023

B&J

Lillehjerte skriver:

Vi har haft den. Vores dreng er lige blev blevet 3 og har aldrig rigtig fanget fidusen med at lægge vægten til den ene eller anden side for at dreje. Så han/ vi har hele tiden skulle rette den op for ikke at køre 'af sporet'. Nu har vi solgtden videre da han får meget mere ud af en almindelig løbecykel og han kunne sikkert også bruge et almindeligt løbehjul, evt med 3 hjul 

Jeg tror vi til lillesøster vil købe en pukylino løbecykel hvis vi gerne tidligt vil have et køretøj til hende

Tak for rådet den lyder ikke særlig god så. 

Vi havde også en puky løbe cykel til vores søn som han var mega mega glad for. Så kan være vi skal vente til vores pige er Lidt ældre så kan vi købe sådan en igen istedet for 

Anmeld Citér

7. januar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
B&J skriver:

Tak for rådet den lyder ikke særlig god så. 

Vi havde også en puky løbe cykel til vores søn som han var mega mega glad for. Så kan være vi skal vente til vores pige er Lidt ældre så kan vi købe sådan en igen istedet for 

Pukylino er den med 4 hjul, så den kan bruges fra ca 1 år

Anmeld Citér

7. januar 2023

B&J

Lillehjerte skriver:

Pukylino er den med 4 hjul, så den kan bruges fra ca 1 år

Åh den havde jeg ikke lige set kender kun den med 2 hjul jeg må lige ind og undersøge den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.