Nu er jeg sygemeldt fra mit arbejde frem til barsel (d. 1 dec), var egentlig deltids sygemeldt men min chef ville hellere finde en fuldtid og så lade mig gå hjemme, så nu er det på fuldtid. Jeg har det egentlig ganske fint, været sygemeldt med forhøjet blodtryk og stress, men det er heldigvis normalt igen.
Jeg er ved at blive sindsyg af at gå hjemme, især når jeg er alene, og savner såå meget mit arbejde og mine kollegaer. Har det ret svært ved at være sygemeldt for føler næsten mere jeg er fyret, skulle komme op og tømme mit skab, bliver ikke inviteret til de sammenkomster de holder osv. Men nu er det så jeg spekulere, vores virksomhed holder hvert år en kæææmpe julefrokost, og den bliver i år holdt om 2 uger. Men burde man blive inviteret når man er sygemeldt? eftersom det egentlig er chefens ønske, jeg ville hellere ha været deltidssygemeldt...
Jeg tør ikke rigtig regne med det, for er bange for at blive skuffet, men deadline for tilmelding nærmer sig, og har stadig ikke hørt fra mit arbejde... Jeg er heller ikke blevet kontaktet af min chef ang. min julegave, vi skal selv vælge mellem 5 forskellige ting... Synes det er ret hårdt lige pludselig slet ikke at være en del af det man har været så glad for i 3 år... :-(
Er det normalt at man er helt væk fra sit arbejde når man er sygemeldt eller på barsel??
Anmeld