Ja, som jeg skriver. Har i dag fået, hvad jeg tænker må være en skyggestreg på en graviditetstest, mens en anden var helt negativ. Synes bare, den første ser meget positiv ud.
Kan bare ikke få det til at passe med min cyklus… hvis den er positiv kan jeg være enten mindst 6+2 (meget sex i ugerne op til, men uden, han havde udløsning&hellip
eller 2+2.
I min verden burde jeg slet ikke kunne teste positiv, selv hvis jeg er 2+2. Omvendt bør jeg heller ikke kunne være 6+2, grundet dels den manglende udløsning og dels at jeg har haft normal (dvs. kraftig!) menstruation, begyndende for to uger siden. Desuden testede jeg meget i dagene omkring den menstruation, da jeg (pga. stress) gik næsten en uge over tid - og ALLE test var bragene negative. Jeg testede faktisk negativ på en tidlig test så sent som i går… (hvilket ville være 6+1). Min cyklus har altså været vildt underlig, og derfor har jeg testet med både graviditetstest og ægløsningstest for at blive klogere - og de har indtil nu alle været bragende negative!
Når jeg lægger alle fakta sammen, kan jeg simpelthen ikke tro, jeg er gravid. Men jeg synes, jeg kan se en streg nummer to på dén test, og jeg har spurgt i en anden tråd herinde, hvor jeg kan se, flere har det sådan.
Derfor vil jeg lige spørge, om nogen af jer har erfaring med at teste meget svagt positivt meget sent, at blive gravid trods manglende udløsning eller at være gravid trods almindelig menstruation inden? Jeg tænker sandsynligheden for mig er lig nul, da alle tingene ville gøre sig gældende for mig, men man tænker jo alligevel sit… man bliver jo lidt skør af dette her
- og for at toppe den pletbløder jeg lyserødt i dag. Min cyklus er vist helt fucked! 

Anmeld
Citér