Sagde han virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

TILLYKKE. Hvor er jeg glad på jeres vegne

hi hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tak :0)

måtte bare ud med det nu :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

qp

ka-ri-na skriver:

Tillykke ... du bliver en SMUK brud, det er sikkert!

Anmeld

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Tillykke ... du bliver en SMUK brud, det er sikkert!

iiiiiiiiiiih tak :0) jeg glæder mig som pisket!!

og det er sådan lidt en deadline for mit vægttab.... derfor måtte lægerne også godt skynde sig lidt med min ryg, så jeg kunne komme igang med at motionere :0)

Anmeld

31. oktober 2009

qp

ka-ri-na skriver:

iiiiiiiiiiih tak :0) jeg glæder mig som pisket!!

og det er sådan lidt en deadline for mit vægttab.... derfor måtte lægerne også godt skynde sig lidt med min ryg, så jeg kunne komme igang med at motionere :0)

Ja det kan jeg godt forstå, det må være "prinsessedrømmen der går i opfyldelse"... Så skal du jo ud og finde kjoooole og alt der der - må være noget sååå spændende!

Blir det en kirkevielse eller rådhus?

Hvad er der med din ryg?

Ps... så engang der var en syerske der syr brudekjoler på trendsales - kææææft hvor var de flotte og endda ikke ret dyre

Anmeld

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, det må være "prinsessedrømmen der går i opfyldelse"... Så skal du jo ud og finde kjoooole og alt der der - må være noget sååå spændende!

Blir det en kirkevielse eller rådhus?

Hvad er der med din ryg?

Ps... så engang der var en syerske der syr brudekjoler på trendsales - kææææft hvor var de flotte og endda ikke ret dyre

ja det er det virkelig!! :0) det bliver i kirke, men vi er ikke til de der 100 menneskers fester, så det bliver de nærmeste mennesker :0) et mere intimt bryllup :0)

ja, min ryg.... jeg er for 3½ år siden, blevet opereret for een af 3 diskusprolapser i lænden... mit højre ben var ved at blive lamt, da prolapsen var ved at skære nerven over og under min graviditet, sidste år, kom symptomerne igen... jeg er så lige blevet undersøgt IGEN... og en ortopæd kirurg mener der er en stor prolaps som skal fjernes kirurgisk... men vi ved først noget d. 23. novemberm hvor vi skal hen til ham igen og have svar på scanningen

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

Ej altså hvor er det bare spændende.

iiiiiiihhhhhhhhhhhhhh

Anmeld

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Ej altså hvor er det bare spændende.

iiiiiiihhhhhhhhhhhhhh

ja ikke :0) Nikoline bliver SÅ fin.... i en lille kjole :0)

Anmeld

31. oktober 2009

qp

ka-ri-na skriver:

ja det er det virkelig!! :0) det bliver i kirke, men vi er ikke til de der 100 menneskers fester, så det bliver de nærmeste mennesker :0) et mere intimt bryllup :0)

ja, min ryg.... jeg er for 3½ år siden, blevet opereret for een af 3 diskusprolapser i lænden... mit højre ben var ved at blive lamt, da prolapsen var ved at skære nerven over og under min graviditet, sidste år, kom symptomerne igen... jeg er så lige blevet undersøgt IGEN... og en ortopæd kirurg mener der er en stor prolaps som skal fjernes kirurgisk... men vi ved først noget d. 23. novemberm hvor vi skal hen til ham igen og have svar på scanningen

Pyha.... hvor er det øv for jer...  Håber virkelig alt når at falde på plads inden bryllup osv...  Men igen.... når man er overlykkelig så kan man sgu overkomme stortset ALT og det er jeg sikker på, at du også gør ...

Ejh du burde næsten oprette tråd om det... det jo næsten synd, at de andre ikke læser det - det jo en KÆMPE nyhed/ begivenhed/ livsændring... 

Anmeld

31. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

qp skriver:

Pyha.... hvor er det øv for jer...  Håber virkelig alt når at falde på plads inden bryllup osv...  Men igen.... når man er overlykkelig så kan man sgu overkomme stortset ALT og det er jeg sikker på, at du også gør ...

Ejh du burde næsten oprette tråd om det... det jo næsten synd, at de andre ikke læser det - det jo en KÆMPE nyhed/ begivenhed/ livsændring... 

det tror jeg os jeg gør :0)

Anmeld

31. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ja ikke :0) Nikoline bliver SÅ fin.... i en lille kjole :0)

I alle 3 bliver de smukkeste mennesker

Øv vi ikke bor tættere på, for så havde vi da i vhert fald kikket med i kirken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.