Lang historie kort:
Har haft samleje i løbet af december, men uden han kom i mig. Senest den 14/12. Var helt enormt presset fra omkring den 14/12 også, så regnede med udebleven mens… Jeg forventede mens den 20/12, hvor der som ventet kun kom lette pletblødninger over 2-3 dage, inden det stoppede. Gik til læge, som sagde, at når der har været en blødning, så kan jeg ikke være gravid. Fik så mens den 24/12, hvor jeg blødte meget (også med klumper) og blødte igennem om natten, og faktisk var dårlig. Tænkte, det så var det.
For to dage siden, havde jeg så samleje igen, denne gang kom han i mig. Pletbløder en del med frisk blod i dag, og det lader til at være for tidligt til implantationsblødning og for sent til mens. (Regner faktisk med det er cirka omkring min ÆL). Tog så nu her både ÆL-test og graviditetstest for at finde ud af, hvad der foregår… ÆL er bragende negativ, mens graviditetstesten (rfsu) ser svagt positiv ud. Eller er det en skyggestreg? Tog 2 test, og de ser begge sådan ud! Blev helt forvirret, for burde jo ikke kunne teste i denne cyklus endnu, så tog en tidlig test fra Babyplan, som ganske rigtigt er bragende negativ.
Hvad tænker I? Har nogen af jer erfaringer med skyggestreger på rfsu-test?
Kan jeg være gravid? Det kan vel ikke være helt tilbage fra sidste cyklus (selv HVIS, den er positiv) når den er så svag?
Håber på jeres hjælp!
Kh den Forvirrede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér