Forsinket mens og negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.445 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2023

Anonym trådstarter

Min mens er forsinket med 4 dage. Plejer at have pletblødning et par dage inden og en cyklus på 28-29 dage, hvor jeg har kraftig mens (endometriose, skal sygemeldes nogle gange), men er på dag 32 og ikke skyggen af pletblødning eller mens denne cyklus. Har voldsomt kvalme der kommer i bølger, let stik i underlivet og fryser konstant... 

Problemet er bare at jeg får negative tests. Er det virkelig bare at vente på det kommer?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2023

Mortilto777

Nu er det jo ikke det, som du spørger til - men jeg fornemmer en ultratynd streg på din test ��

Anmeld Citér

4. januar 2023

Anonym trådstarter

Dit svar er da så velkommen! 

Jeg kan faktisk godt selv fornemme noget men har slået det hen, da jeg har fået en del skyggestreger førhen og en enkelt bio og derfor ikke tør regne med noget som helst før det skriger mig i øjnene og man ikke er i tvivl! 

Anmeld Citér

4. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Min mens er forsinket med 4 dage. Plejer at have pletblødning et par dage inden og en cyklus på 28-29 dage, hvor jeg har kraftig mens (endometriose, skal sygemeldes nogle gange), men er på dag 32 og ikke skyggen af pletblødning eller mens denne cyklus. Har voldsomt kvalme der kommer i bølger, let stik i underlivet og fryser konstant... 

Problemet er bare at jeg får negative tests. Er det virkelig bare at vente på det kommer?

Det er bare at vente på at enten mens kommer eller du får en positiv test

jeg gik selv 10 dage over før jeg fik en svag positiv 

Anmeld Citér

4. januar 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er bare at vente på at enten mens kommer eller du får en positiv test

jeg gik selv 10 dage over før jeg fik en svag positiv 

Det værste er den uvished synes jeg Man tør jo ikke rigtigt glæde sig...

Anmeld Citér

4. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Det værste er den uvished synes jeg Man tør jo ikke rigtigt glæde sig...

Nej det kan jeg forestille mig

min søn var ikke planlagt. Så havde hverken håb eller frygt. Bare irritation over udebleven mens og negative teste

Anmeld Citér

4. januar 2023

Anonym

Hvis jeg regnede efter mens testede jeg først positiv 4+5, men da jeg havde testet positiv for ægløsning, vidste jeg det var denne jeg skulle gå ud fra. Og derfor testede jeg egentlig positic 3+4.
Måske har du også haft ægløsning senere end du tror håber det gav mening

Anmeld Citér

4. januar 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nej det kan jeg forestille mig

min søn var ikke planlagt. Så havde hverken håb eller frygt. Bare irritation over udebleven mens og negative teste

Vi prøver ihærdigt så det er meget ønsket!! Derfor tør jeg netop ikke håbe på det kan være rigtigt efter 12 måneders forsøg

Anmeld Citér

4. januar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis jeg regnede efter mens testede jeg først positiv 4+5, men da jeg havde testet positiv for ægløsning, vidste jeg det var denne jeg skulle gå ud fra. Og derfor testede jeg egentlig positic 3+4.
Måske har du også haft ægløsning senere end du tror håber det gav mening

Det giver mening, og tak for svaret!  

Jeg har ikke testet for ægløsning denne her gang, da vi har prøvet i mange måneder, 12 for at være helt præcis, og det er så nedslående hver eneste gang.. Så vi har prøvet at lade være med at tænke for meget over det de sidste par måneder og ikke testet ægløsning osv. Så jeg ved ikke hvornår den har været, har bare gået ud fra min normale og ret regelmæssige cyklus og den siger 4 dage over

Anmeld Citér

4. januar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det giver mening, og tak for svaret!  

Jeg har ikke testet for ægløsning denne her gang, da vi har prøvet i mange måneder, 12 for at være helt præcis, og det er så nedslående hver eneste gang.. Så vi har prøvet at lade være med at tænke for meget over det de sidste par måneder og ikke testet ægløsning osv. Så jeg ved ikke hvornår den har været, har bare gået ud fra min normale og ret regelmæssige cyklus og den siger 4 dage over

Det forstår jeg godt

Min ægløsning plejer altid at ramme ret præcis på 2+0 regnet efter mens. Men denne gang kom den først 3+1, hvilket jo vil sige jeg der kun var 2+0

Jeg krydser for den er der om et par dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.