Meta oculus 2 vr brille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2023

Baby17

Er der nogen som har forstand på vr briller?

Jeg overvejer at købe dem til min mand, men han har ønsket sig dem med 256 GB. Og de er altså noget dyrere end den med 128 GB. Har man brug for de ekstra GB eller er det ligemeget? Er det ikke app baseret det hele alligevel eller?

Jeg har intet forstand på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2023

AnoMor

Baby17 skriver:

Er der nogen som har forstand på vr briller?

Jeg overvejer at købe dem til min mand, men han har ønsket sig dem med 256 GB. Og de er altså noget dyrere end den med 128 GB. Har man brug for de ekstra GB eller er det ligemeget? Er det ikke app baseret det hele alligevel eller?

Jeg har intet forstand på det

https://virtuel-virkelighed.dk/oculus-quest-2-antal-gb/

jeg har heller ikk den store forstand på det. Men googlede lige. Måske denne hjemmeside kan hjælpe dig

Anmeld Citér

2. januar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvis han har ønsket sig dem med 265gb så må det være fordi han vurderet han har behov for pladsen. Spillene skal lagres på selve brillen, så der skal være plads til det.

Hvis du synes de 128gb passer bedre i prisen, så har han jo mulighed for at bytte dem eller du kan give et gavekort til dem.

Anmeld Citér

2. januar 2023

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har Meta quest 2 herhjemme på 128gb.

Vi bruger både de spil der kan hentes i VR headset og så har vi det også koblet til computer, hvor vi kan spille det der er på computeren, de spil som køres fra computeren bliver ikke lagret på headset så det tager ikke plads. Vi spiller startrek bridge commander, Skyrim og en del andre spil fra computeren 

Som det ser ud med vores brug (hvor vi er 3 der bruger det meget) er 128gb fint, spillene vi har spillet i VR headset har ikke fyldt vindt meget og de data der hentes kan let administreres og slettes undervejs i det tilfælde det bliver nødvendigt. 

Det kan helt klart anbefales at købe brugt, der er en del penge at spare, vær blot opmærksom på om der er kvittering og sørge for at hente det selv fysisk, så slipper man for at blive snydt.

Anmeld Citér

2. januar 2023

Baby17

Skovrup skriver:

Vi har Meta quest 2 herhjemme på 128gb.

Vi bruger både de spil der kan hentes i VR headset og så har vi det også koblet til computer, hvor vi kan spille det der er på computeren, de spil som køres fra computeren bliver ikke lagret på headset så det tager ikke plads. Vi spiller startrek bridge commander, Skyrim og en del andre spil fra computeren 

Som det ser ud med vores brug (hvor vi er 3 der bruger det meget) er 128gb fint, spillene vi har spillet i VR headset har ikke fyldt vindt meget og de data der hentes kan let administreres og slettes undervejs i det tilfælde det bliver nødvendigt. 

Det kan helt klart anbefales at købe brugt, der er en del penge at spare, vær blot opmærksom på om der er kvittering og sørge for at hente det selv fysisk, så slipper man for at blive snydt.

Tusind tak for svar! 

Han vil vist primært bruge det til computerspil, og hvis de ikke lagres der er det jo intet problem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.