Positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2023

Anonym trådstarter

Er denne ægløsningstest positiv?

Det skal siges at den er taget kl. 8 i morges. Tog en kl. 18 og den var i hvert fald ikke.

Nogle steder står der man først må teste efter kl. 10, andre steder ikke. Hvad er op og ned i det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2023

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg har altid kun brugt babyplans ægløsningstest (som er på dit billede) og har altid testet på morgenurin uden problemer. Ved godt man nogle steder skriver at det er bedst at teste mellem kl 10.00 og 20.00, men det andet har fungeret fint for mig. Når den begynder at nærme sig positiv har jeg testet om eftermiddagen og nogle gange igen om aftenen for at være sikker på at fange den. 

Testen på dit billede er ikke helt positiv, men tæt på. Jeg gætter på at den enten har været positiv senere på dagen eller bliver det i morgen (tirsdag da klokken lige har passerer midnat )

Anmeld Citér

3. januar 2023

elskeratværemor

Den er ikke helt positiv, men helt klart meget meget tæt på��

Anmeld Citér

3. januar 2023

RB90

Jeg ville tage den som positiv

Anmeld Citér

3. januar 2023

AnoMor

Jeg vil sige den er negativ. Men meget tæt på at være positiv. Så ikke gå i gang med hyggen nu og de næste dage frem

Anmeld Citér

3. januar 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Er denne ægløsningstest positiv?

Det skal siges at den er taget kl. 8 i morges. Tog en kl. 18 og den var i hvert fald ikke.

Nogle steder står der man først må teste efter kl. 10, andre steder ikke. Hvad er op og ned i det?

Den mangler lidt endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.