Jeg var til Cph Moda i går i Bella Center, og for dem der ikke ved hvad det er, er det nok danmarks største lagersalg med tøj til børn og voksne samt ting til boligen...
Jeg købte en en masse ting til datteren bl.a. en SUPER LÆKKER Kenzo frakke i rulam til min 9 måneder gamle baby. Den er måske ikke det mest praktiske hun har, men FUCK den er lækker... og så var der 70% rabat på den...
Men det var faktisk ikke det jeg virkeligt ville dele med jer, men et nyt dansk tøjmærke jeg opdagede... Gaga Company (www.gagacompany.dk). De er nystartede og laver i øjeblikket kun basistøj - bodyer, heldragter og t-shirts i enkle klare farver, men det er bare SÅ lækkert og pasformen er supergod og detaljerne er rigtigt gennemtænkte. Jeg er sikker på at jeg kommer til at gøre mit bedste for at forsøge at slide det op...
De har messetilbud derude... 4 bodyer eller 3 heldragter for 100 kr. Hvis der er nogen af jer i nærheden af København der ikke ved hvad i skal lave i morgen, så er messen et besøg værd - bare pga. dem... det koster 60 kr i entre.
Og nu til billeder af Frejas fantastiske nye frakke..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld