Anonym skriver:
Fordi de bor der. Jeg bryder mig ikke om at børn skal have mindre lov til at leve end voksne. Det er en del af deres udvikling. Det er begrænset hvor meget man kan gøre. Tæpper, sutsko osv samt sørge for det ikke er hele dagen. Men at tysse på dem konstant i deres eget hjem kan man ikke uden at dræbe livsglæden. Super træls for dig med migræne
jeg kan sagtens forstå det må være frustrerende.
Men derfor kan man godt tage hensyn til andre mennesker bare fordi man bor i lejlighed ☺️
Lyde og larmende naboer er virkelig noget som kan sænke ens livskvalitet.
Min underbo havde en ung dreng og han løb hele lejligheden rundt i flere timer hver eneste dag.. jeg boede ovenpå men jeg kunne høre det så tydeligt og mærke det i gulvet! Det kan jeg godt holde ud ind i mellem, men når det er vitterligt hver eneste dag, så giver det virkelig meget stress.
her tænker jeg en mulighed kunne være at lægge gulvtæppe, at få barnet ud og lege lidt eller noget andet. Jeg vil også gerne leve og være til i min lejlighed uden at få hovedpine.
Jeg kan håndtere hverdags lyde og den slags, men en skrigende, løbende unge flere timer hver eneste dag, det synes jeg ikke er ok. Her tænker jeg godt man kan reducere det lidt
Anmeld
Citér