Pludselig ondt i benet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2023

Anonym trådstarter

Min datter på 3 år græd her til morges og klager over ondt i benet.

Vi var ude og gå en god tur igår, men hun er ikke faldet eller noget.

Hun halter og har fået panodil, som nu virker til at have taget det værste, men hun løber ikke rundt og leger som vanligt og har faktisk bare siddet i sofaen og set tv , hvilket ikke ligner hende (det plejer hun ikke at have ro i bagdelen til). 

Det er meget atypisk for hende, men skal jeg gøre noget ? Vokseværk kan jeg læse mig til gør at de ikke halter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Min datter på 3 år græd her til morges og klager over ondt i benet.

Vi var ude og gå en god tur igår, men hun er ikke faldet eller noget.

Hun halter og har fået panodil, som nu virker til at have taget det værste, men hun løber ikke rundt og leger som vanligt og har faktisk bare siddet i sofaen og set tv , hvilket ikke ligner hende (det plejer hun ikke at have ro i bagdelen til). 

Det er meget atypisk for hende, men skal jeg gøre noget ? Vokseværk kan jeg læse mig til gør at de ikke halter. 

Min lillebror led voldsomt af vokseværk i benene og det gjorde at han haltede smerterne. 
så jeg ville tænke det bare er vokseværk. Men hvis du er bekymret synes jeg da du skal ringe til lægen når de åbner og få hende tjekket hvis det ikk er blevet bedre

Anmeld Citér

1. januar 2023

B&J

Hvis i har gået en god tur ja inden er det vokseværk eller hypermobile led begge dele kan være meget voldsomme og gøre man næsten ikke føler man kan gå mene kan dirre være mega trætte og gøre ondt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.